سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه .

سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه

شناخت روش هاي موسسه آموزش طراحي سايتارزان

فراگيري مدلهاي موسسه آموزش طراحي سايتبا ضمانت

 

عزيزان گرامي ، دوره هاي تخصصي و كاربردي طراحي سايت با همت آموزشگاه طراحي سايت لرنو وب و شركت داده پردازان ايفانت برگزار ميگردد.

آموزش طراحي سايت - دوره آموزش طراحي سايت

مدت هاست كه دوره هاي طراحي سايت در ايران به صورت تئوري و يا به گونه اي برگزار ميگردند كه در پايان دوره معمولا شما به يك طراح سايت تبديل نشده و نميتوانيد به صورت عملي وارد بازار كار شويد.

اگر قبلا با اين دوره هاي تئوري آشنا شده باشيد در آنها شركت كرده باشيد يقينا به اين سوالات در ذهن رسيده ايد .

اصلا آموزش خوبي در كشور وجود دارد ؟

اصلا دوره واقعي وجود دارد كه بتوان از آن كار ياد گرفت ؟

اصلا طراح سايت ها مي آيند اسرار كار خودشان را به ما ياد بدهند ؟

بنابراين ما تصميم گرفتيم در جهت رفع اين مشكلات يك دوره كاملا كاربردي برگزار كنيم . اين بار شركت داده پردازان ايفانت با برند لرنو وب كه از قديمي هاي طراحي سايت و سئوي ايران است با همكاري شركت داده پردازان ايفانت اقدام به ارائه كلاس هاي آموزشي طراحي سايت با كاربردي ترين تكنيك هاي روز كرده است.

اين دوره هاي طراحي سايت بصورت خصوصي برگزار مي گردند .

دوره ها بصورت خصوصي و كلاس هاي يك نفره يا نهايتا دو نفره برگزار مي گردد . به همين دليل آموزش براي خود شما اختصاصي مي شود و كيفيت كلاس ها بسيار بالاست .

چون كلاس ها خصوصي است اگر شركت و يا پروژه اي داشته باشيد آموزش ها بر اساس شركت و يا پروژه خودتان آموزش داده مي شود تا بالاترين بازدهي را داشته باشد .


مدرك دوره پس از گذراندن دوره در صورت درخواست اعطا ميگردد.

آيا هزينه دوره ها بالاست ؟

خير , اين دوره كه مجموعا 20 روز زمان مي برد و سه ماه هم پشتيباني پس از دوره دارد يك دوره اي است كه براي شما خصوصي ارائه مي شود و با ارائه تجربيات شما را داراي مهارت هاي حرفه اي در طراحي سايت مي كند كه مي تواند درآمدهاي بسيار بالايي براي شما به ارمغان آورد با يك حساب كتاب ساده مي توان فهميد هزينه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت كار با اين دانشي كه يادگرفته ايد مي توانيد صدها برابر اين هزينه را بدست آوريد .
آموزش ويدئويي
 
 
پشتيباني و مزايا



اين دوره داراي پشتيباني مي باشند كه معمولا در ايران همچين چيزي ارائه نميشود . و اين ويژگي اين دوره ها را با ساير دوره هاي آموزشي متمايز مي كند.

سلام خدمت كاربران عزيز لرنو وب . امروز داشتم گشتي در سايتهاي خارجي مي زدم و گزارشاتي از امنيت سايتها را بررسي مي كردم كه به ذهنم افتاد مقاله اي در مورد امنيت سايت ها و ميزان هك آنها بنويسم .

امروزه با فراگير شدن cms ها ديگر به ندرت براي سايتها مخصوصا سايتهاي معمولي ، كد نويسي انجام مي شود .

cms هاي مختلف مثل وردپرس ، جوملا ، دروپال و ... به شما كمك مي كنند بتوانيد به سادگي يك وب سايت با امكانات بي شمار بسازيد بدون اينكه لازم باشد يك خط كد بنويسيد .

cms ها معمولا توسط برنامه نويسان بسيار متخصص نوشته مي شوند و بارها بازبيني و چك مي شوند و معمولا هسته اين سي ام اس ها امنيت خوبي دارد .

اما چرا انقدر آمار هك در اين سي ام اس ها بالاست ؟
 

دليل مهم اينكه سي ام اس ها و افزونه هاي آنها همگي اپن سورس هستند و باگ هاي آنها به سادگي قابل تشخيص و نمايش توسط همگان است و اين راه نفوذ را ساده تر مي كند .

و قابليت نصب افزونه ها ، اين امكاني كه بسيار ويژگي خوبي است و به شما اجازه مي دهد امكانات بي شماري روي سايت خود اضافه كنيد متاسفانه يك بدي مهم دارد . و اينكه راه را براي نفوذ هكر ها به سايت شما هموار مي كند .

 حال مقايسه كنيم بين cms ها از آمار هك سايتها در سال هاي 2018 و 2019 طبق گزارش sucuri.net

آمار هك جوملا و وردپرس

 البته اختلاف مي تواند به دليل گستردگي استفاده از وردپرس نيز باشد و البته قابل دسترس تر بودن و اينكه ممكن است افراد مبتدي تري نيز از آن استفاده كنند كه با رعايت نكردن موارد ايمني موجب افزايش آمار شده باشند .

البته بازهم هك سايتهاي وردپرسي نسبت به ميزان گستردگي بالاتر از بقيه است .

ميزان سايتهاي جهان بر اساس استفاده از cms ها به اين شكل است حدود 30 درصد وردپرس ، 4 درصد جوملا 2 درصد دروپال و ...

 

چه كنيم كه هك نشويم ؟

در چند مورد خلاصه :

آپديت بودن سي ام اس و افزونه ها

تهيه افزونه از جاهاي معتبر

استفاده از فايروال ها و سيستم هاي امنيتي قوي

استفاده از هاست ايمن و قدرتمند

استفاده از رمزهاي قوي

و ...

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوي ساماندهي از وزارت ارشاد و قرارداد مستقيم با بانك صادرات پرداخت امن و راحتي را براي شما تضمين ميكند .

جهت آشنايي مي توانيد به  دوره آموزش طراحي سايت مراجعه كنيد .

جهت فراگيري كلاس طراحي سايت مراجعه كنيد


برچسب: آموزش طراحي سايت، طراحي وب سايت، طراحي سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۴۸:۱۴ توسط:عرفان مرادي موضوع:

رازهاي رسيدن به پوست شاداب و زيبا

پروتز لب و برجسته كردن لب

پروتز لب و برجسته كردن لب يكي از عمل هاي جراحي زيبايي شايع به شمار مي رود.
شايع ترين قسمت هايي كه تحت برجسته كردن قرار مي گيرد قسمت ورميلون لب، يعني قسمت مرزي بين حواشي لب ها و قسمت قرمز لب هاست. اين كار سبب مي شود تا قسمت خارجي لب ها بيشتر نمايان شود. گوشه هاي لب ها نيز مي تواند تحت پركردن قرارگيرد. گوشه هاي لب به مرور زمان و در اثر سن و نيروي جاذبه به سمت پايين جابه جا مي شوند كه با تزريق مي توان آنها را به حالت اوليه برگرداند. مي توان دو خط برجسته مابين سوراخ بيني و لب فوقاني را نيز كه به مرور زمان برجستگي خود را از دست مي دهند، مجددا با تزريق به حالت جوان برگرداند بنابراين تمامي قسمت هاي لب امكان برجسته سازي و برگرداندن به حالت جواني را دارند.
متخصصان زيبايي، لب هاي توپر همراه با كناره هاي برجسته و واضح را از معيارهاي زيبايي لب مي دانند.

روش تزريق اين مواد چگونه است؟
در صورت استفاده از هيالورونيك اسيد جهت برجسته سازي لب، پس از ضدعفوني كردن لب ها و اطراف آنها به صورت دقيق، با استفاده از سوزن هاي بسيار ظريف، اين مواد در زير مخاط و پوست و بالاي عضله لب تزريق مي گردد.

از نسوج مختلفي از خود بدن شخص نيز جهت پر كردن لب ها مي توان استفاده كرد، از جمله ساختارهاي تاندوني نظير بعضي از تاندون هاي اندام فوقاني و بعضي از ساختارهاي فاشيايي بدن.


روش جراحي ديگري نيز وجود دارد كه طي آن جراح، قسمت هاي كوچكي از پوست نزديك لب ها يا داخل دهان را برش داده، خارج كرده و آن را به حجم داخل لب ها اضافه مي كند، اما اين تكنيك به لب ها زياد حجم نمي دهد، بلكه بيشتر لب ها را مقداري به سمت بيرون برجسته مي كند.

پس از تزريق، بيمار بايد چه اقداماتي را انجام دهد؟
ورم لب پس از تزريق را مي توان با كمپرس سرد مثل كيسه يخ كاهش داد.

مي توان از كرم مرطوب كننده براي جلوگيري از خشكي لب بعد از تزريق استفاده كرد.

طي چند ساعت اول پس از عمل، بيمار بايد از استفاده از مواد آرايشي لب ها پرهيز كرده و حداقل به مدت 48 ساعت از انجام ورزش سنگين و قرار گرفتن در معرض نور شديد خورشيد خودداري كند.

اگر لب در قسمت محدودي بيش از حد برجسته شود، توسط پزشك جراح پلاستيك، آن قسمت ماساژ داده مي شود تا يكنواختي لازم در لب به دست آيد.}

در اين مقاله اشاره اي به عمل بيني شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۸:۳۷ توسط:عرفان مرادي موضوع:

فراگيري تركيب هاي خريد كاندوم حرفه اي

معرفي تركيب هاي  فروش كاندوم با گارانتي
 
از آنجايي كه اسلام يكي از اصول اساسي خود را بر رعايت بهداشت فردي قرار داده است.بهداشت جنسي نيز از اين قاعده مستثني نبوده و بايد براي رسيدگي و پيشگيري از آن اقدام لازم را انجام داد.خريد كاندوم از مراكز فروش كاندوم براي برقراري رابطه زناشويي يك از اصل مهم است.تاريخچه كاندوم نيز اين مهم را تاييد ميكند كه استفاده از كاندوم از گذشتگان دور در ميان مردم رواج داشته است. 
از آموزه هاي ديني به دست مي آيد، همبستر شدن زن و شوهر و ارضاي غريزه جنسي عبادت محسوب مي شود و حتي در روايتي آمده است اگر كسي عمل نزديكي با همسرش را همراه با آداب و رسوم آن زود به زود انجام دهد به يكي از سنت هاي پيامبران(ص) عمل كرده است.
نكته اي در اينجا بايد بر آن تأكيد كرد اين است كه در انسان برخلاف ساير جانداران، كيفيت همبستر شدن با همسر و انجام رفتار جنسي غريزي نيست و بلكه آموختني است و بايد روش صحيح آن را ياد گرفت، گرچه اصل وجود غريزه جنسي غريزي و فطري است. 

به همين دليل يكي از اموزه هاي ضروري براي هر پسر و دختر جوان كه تصميم دارند ازدواج كنند اين است كه دانستني هاي لازم براي اين كار را ياد بگيرند. اين دانستني ها شامل: مقدمات همبستر شدن، شناخت نيازهاي عاطفي يكديگر در هنگام آميزش و رعايت آن، شناخت راه هاي مختلف همبستر شدن، آگاهي از راه هاي جلوگيري از بارداري، تنظيم خانواده، آگاهي از احكام شرعي آن اعم از زمان و مكان آميزش و مسائل ديگر آن مثل غسل و امثال آن، رعايت بهداشت ظاهري مثل مسواك زدن، خوشبو بودن و امثال آن، آگاهي از نكات بهداشتي آميزش و رعايت آن، آگاهي ضمني از اختلال هاي جنسي كه در صورت وقوع، سريعا براي معالجه اقدام كنند و صدها نكته ريز و درشت كه بيان آنها در اين نامه مقدرو نيست و براي فراگيري آن لازم است به كتاب هاي مفيدي كه در اين زمينه تأليف شده مراجعه كني نكته اي كه در اينجا لازم است يادآوري كنيم اين است كه رسيدن زن و شوهر به اوج لذت جنسي (ارگاسم) يكي از علائم انجام شدن موفقيت آميز آميزش جنسي است. 
اما با تأسف بايد بگوييم بسياري از همسران به دلايل مختلف كه مهمترين آن عدم آگاهي و رعايت نكات بالا است، از انجام رضايت بخش اين عمل ناتوانند و به همين جهت به مشكلات زيادي اعم از جسمي و رواني مبتلا مي شوند.
 حتي طبق آماري كه روان شناسان و كارشناسان امور خانواده ارائه كرده اند بيش از 75 درصد از عوامل اختلاف هاي خانوادگي ريشه در اين موضوع دارد. همانطور كه گفته شد همبستر شدن زوجها از نظر اسلام يك اصل اساسي ميباشد.
البته در اين بين بايد به اين نكته اشار نمود كه در نظر دين مبين اسلام به رابطه سالم, بدون آزار,با رعايت نكات بهداشتي و سراسر لذت براي دو طرف رابطه ميباشد.يكي از آسانترين راه هاي رعايت نكات بهداشتي براي زوجها خريد كاندوم استفاده از آن در طول رابطه جنسي است.جهت خريد آنلاين كاندوم به آدرس https://candomishop.blogspot.com  مراجعه نماييد.




برچسب: خريد كاندوم، فروش كاندوم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۹:۲۵ توسط:عرفان مرادي موضوع:

معارفه تركيب هاي خريد كاندوم براحتي

معارفه طريقه هاي  خريد كاندوم با قيمت مناسب

در ميان مردان افراد بسياري هستند كه به دلايل متفاوتي با مشكل زود انزالي درگير هستند.زود انزالي در مردان زمينه ساز مشكلات فراواني ميتواند باشد.مهمترين مشكلي كه زود انزالي ميتواند براي شما ايجاد كند, كاهش اعتماد به نفس در برقراري رابطه و عدم توانايي در به ارگاسم رساندن طرف مقابل باشد.اين مشكل باعث شده تا راه كارهاي بسياري براي مقابله با زودانزالي در مردان پيشنهاد شود.

در صورتي كه تبليغات ماهواره اي يا اينترنتي را مشاهده كرده باشيد مطمئنا به اين نتيجه رسيده ايد كه اين موضوع چه اهميتي در ميان مردان دارد.البته اكثر اين تبليغات و توصيه ها معتبر نبوده و فقط جنبه تبليغاتي و مادي دارند و چه بسا خطراتي را براي خريدار ايجاد كند.شما براي حل مشكل زود انزالي ميتوانيد به يك پزشك يا مشاور خانواده مراجعه نماييد تا مشكل خود را مطرح و راه حل مورد نظر را از يك فرد متخصص و معتبر دريافت كنيد.

برخي افراد ممكن از بدون آگاهي از دليل زود انزالي, شما را تشويق به خريد فروش محصولات زناشويي تاخيري يا ژل ها و اسپري هاي تاخيري نمايند.اما شما بايد قبل از اقدام به خريد از مراكز فروش كاندوم مشكل خود را ربشه يابي نماييد و يا اينكه اين كار را به كمك پزشك يا مشاور خانواده اننجام دهيد.دلايل زود انزالي در مردان ميتواند متفاوت باشد.در ادامه به برخي از اين دلايل اشاره خواهيم كرد.

  • عوامل روحي و رواني نظير عصبانيت، استرس، احساس گناه و يا افسردگي
  • اختلالات پزشكي نظير مشكلات هورموني، وجود آسيب در ارگانهاي تناسلي و ادراري و يا عوارض جانبي داروهايي خاص
  • زماني كه فاصله ي بين دو نزديكي زياد شود احتمال بروز اين حالت افزايش ميابد

راه هاي متفاوتي براي جلوگيري از انزال زودرس وجود دارد.از جمله :

  1. قرص هاي تاخيري
  2. ژل و اسپري تاخيري
  3. استفاده از تكنيك هاي حواس پرتي در طول رابطه
  4. كاندوم هاي تاخيري
  5. ورزش و تمركز براي دور كردن استرسها و تقويت قواي جسمي و جنسي

در ميان روش هاي ذكر شده راحت ترين و ارزان ترين روش استفاده از كاندوم هاي تاخيري است.اين نوع از كاندوم ها با استفاده از نوعي از ژل هاي خاص باعث ايجاد تاخير در انزال شما ميشوند و مدت زمان رابطه را براي شما افزايش ميدهد.از سوي ديگر استفاده كاندوم خود يكي از دلايل تاخير در انزال شما خواهد بود.به اين صورت سر آلت برخي از آقايان به دليل حساسيت بسيار در صورت برخورد با واژن و گرماي ناشي از اصطكاك تحريك شده و زمينه ساز انزال زودرس خواهد بود.

در صورت استفاده از كاندوم لايه  محافظي بين سر آلت و واژن قرار  خواهد گرفت كه ميتواند باعث ايجاد تاخير در انزال شما شود.براي خريد كاندوم تاخيري نيز ميتوانيد به مراكز معتبر فروش كاندوم در سطح شهر و يا فروشگاه هاي آنلان مراجعه نماييد.دقت كنيد كه كاندوم هاي تاخيري نيز مدل هاي متفاوتي دارد. پس قبل از خريد تحقيق نماييد تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.


برچسب: خريد كاندوم، فروش كاندوم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۱۶:۱۳ توسط:عرفان مرادي موضوع:

معارفه سبك هاي فروش كاندوم با گارانتي

توضيح تركيب هاي  خريد كاندوم با قيمت مناسب

در ميان مردان افراد بسياري هستند كه به دلايل متفاوتي با مشكل زود انزالي درگير هستند.زود انزالي در مردان زمينه ساز مشكلات فراواني ميتواند باشد.مهمترين مشكلي كه زود انزالي ميتواند براي شما ايجاد كند, كاهش اعتماد به نفس در برقراري رابطه و عدم توانايي در به ارگاسم رساندن طرف مقابل باشد.اين مشكل باعث شده تا راه كارهاي بسياري براي مقابله با زودانزالي در مردان پيشنهاد شود.

در صورتي كه تبليغات ماهواره اي يا اينترنتي را مشاهده كرده باشيد مطمئنا به اين نتيجه رسيده ايد كه اين موضوع چه اهميتي در ميان مردان دارد.البته اكثر اين تبليغات و توصيه ها معتبر نبوده و فقط جنبه تبليغاتي و مادي دارند و چه بسا خطراتي را براي خريدار ايجاد كند.شما براي حل مشكل زود انزالي ميتوانيد به يك پزشك يا مشاور خانواده مراجعه نماييد تا مشكل خود را مطرح و راه حل مورد نظر را از يك فرد متخصص و معتبر دريافت كنيد.

برخي افراد ممكن از بدون آگاهي از دليل زود انزالي, شما را تشويق به خريد فروش كاندوم تاخيري يا ژل ها و اسپري هاي تاخيري نمايند.اما شما بايد قبل از اقدام به خريد از مراكز فروش كاندوم مشكل خود را ربشه يابي نماييد و يا اينكه اين كار را به كمك پزشك يا مشاور خانواده اننجام دهيد.دلايل زود انزالي در مردان ميتواند متفاوت باشد.در ادامه به برخي از اين دلايل اشاره خواهيم كرد.

  • عوامل روحي و رواني نظير عصبانيت، استرس، احساس گناه و يا افسردگي
  • اختلالات پزشكي نظير مشكلات هورموني، وجود آسيب در ارگانهاي تناسلي و ادراري و يا عوارض جانبي داروهايي خاص
  • زماني كه فاصله ي بين دو نزديكي زياد شود احتمال بروز اين حالت افزايش ميابد

راه هاي متفاوتي براي جلوگيري از انزال زودرس وجود دارد.از جمله :

  1. قرص هاي تاخيري
  2. ژل و اسپري تاخيري
  3. استفاده از تكنيك هاي حواس پرتي در طول رابطه
  4. كاندوم هاي تاخيري
  5. ورزش و تمركز براي دور كردن استرسها و تقويت قواي جسمي و جنسي

در ميان روش هاي ذكر شده راحت ترين و ارزان ترين روش استفاده از كاندوم هاي تاخيري است.اين نوع از كاندوم ها با استفاده از نوعي از ژل هاي خاص باعث ايجاد تاخير در انزال شما ميشوند و مدت زمان رابطه را براي شما افزايش ميدهد.از سوي ديگر استفاده كاندوم خود يكي از دلايل تاخير در انزال شما خواهد بود.به اين صورت سر آلت برخي از آقايان به دليل حساسيت بسيار در صورت برخورد با واژن و گرماي ناشي از اصطكاك تحريك شده و زمينه ساز انزال زودرس خواهد بود.

در صورت استفاده از كاندوم لايه  محافظي بين سر آلت و واژن قرار  خواهد گرفت كه ميتواند باعث ايجاد تاخير در انزال شما شود.براي خريد كاندوم تاخيري نيز ميتوانيد به مراكز معتبر فروش كاندوم در سطح شهر و يا فروشگاه هاي آنلان مراجعه نماييد.دقت كنيد كه كاندوم هاي تاخيري نيز مدل هاي متفاوتي دارد. پس قبل از خريد تحقيق نماييد تا بتوانيد بهترين انتخاب را داشته باشيد.


برچسب: خريد كاندوم، فروش كاندوم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۰۵:۴۶ توسط:عرفان مرادي موضوع:

يادگيري خوبي ها خريد كاندوم صورت عيرحضوري

فراگيري خوبي ها خريد كاندوم شكل آنلاين

ارائه اسامي داروخانه هاي معتبر فروش كاندوم خاردار در تهران

خريد كاندوم خاردار در معتبرترين مركز فروش كاندوم خاردار تجربه كنيد .

تعريف كاندوم در طول اين سال ها دچار تغيير و تحول شده است.كاندم به عنوان يك روش پيشگيري از بارداري ناخواسته و بيماري هاي مقاربتي معرفي و استفاده مي شود.اما امروزه با پيشرفت و تنوع در توليد كاندوم روبرو هستيم.اگر تبليغات كمپاني هاي توليد كاندوم را مشاهده كنيد متوجه مي شويد با ايجاد تغيير و تنوع در محصولات خود به دنبال راضي نگه داشتن تعداد بيشتري از مردم مي باشند.اين كمپاني ها بر اين باورند كه ميتوان با استفاده از يك كاندوم طعم دار يا معطر و يا حتي استفاده از كاندومي با طرح و يا بافتي خاص باعث ايجاد تغييرات بزرگي در كيفيت رابطه جنسي شد.

در حال حاظر اي كارخانه ها با ايجاد اين تغييرات در توليداتشان توانسته اند اين موضوع را ثابت كنند.افراد بسياري هستند كه بعد از استفاده از اين نوع از كاندوم ها از آنها بسيار راضي بودند و اين موفقيت را تاييد كرده اند.اما در حال حاضر شرايط به نحوي شده است كه انتخاب را براي خريد كاندوم سخت ميكند.با ورود اين دسته از محصولات به بازار و تبليغات فراوان در مورد آنها بايد دقت كرد تا محصولات مورد تاييد سازمان ها بهداشتي را تهيه نمود.زيرا برخي از اين محصولات فقط جنبه سرگرمي دارند و شرايط جلوگيري از بارداري و يا بيماري هاي مراقبتي و عفوني را ندارند.پس در انتخاب خود دقت كنيد.

با توجه به مزاياي كاندم كه امروزه به همه مردم دنيا ثابت شده است اما باز عده اي هستند كه حاضر به استفاده از اين محصول نيستند.اين افراد حاضر به كاهش لذت رابطه جنسي ولي امن بودن آن براي هر دو طرف رابطه نيستند.در صورتي كه امروزه با تنوع توليدات در صنعت كاندوم بحثي در ارتباط با تاثير كاندوم بر كاهش كيفيت رابطه جنسي مطرح نمي باشد.در ميان توليدات امروز كارخانه هاي كاندوم سازي مدلهاي زيادي وجود دارد كه نه تنها باعث كاهش كيفيت رابطه نمي شود بلكه برخي از اين مدل ها باعث لذت بيشتر طرفين مي شود.در هر صورت همه ي ما دوست داريم كه نهايت آرامش رو از رابطه ي جنسي بدست آوريم,به همين دليل هر روز كاندوم هاي جديدي براي اينكار توليد مي شوند .از انواع مختلف اين كاندوم هاي توليد شده كه باعث ايجاد لذت بيشتر براي هر دو طرف رابطه مي شود مي توان به كاندوم هاي خاردار يا آج دار اشاره كرد.در ادامه به معرفي دسته بندي اين نوع كاندم مي پردازيم.

استفاده از كاندوم كلاسيك يا ساده باب ميل همه افراد نيست.افراد بسياري هستند كه خطرات رابطه جنسي بدون كاندوم را به لذت آن ترجيح ميدهند.توجيح اين افراد براي استفاده نكردن از كاندوم اين است كه, كاندوم باعث كاهش لذت و گرماي رابطه ميشود.اما در حال حاظر با عرضه انواع كاندومهاي خار دار, آج دار, كاندوم هاي با ضخامت كم و غيره جايي براي اين مباحث باقي نمانده است.در بين همه انسان ها تفاوت هاي ذهني و فيزيولوژي زيادي وجود دارد.پس سعي كنيد تا با امتحان كاندوم هاي مختلف بهترين كاندوم را براي بيشترين لدت در طول رابطه جنسي تان انتخاب كنيد.

چرا بايد از يك كاندوم با بافت اضافي (خاردار , آج دار) استفاده كرد؟

كاندوم هاي خاردار و آج دار باعث افزايش لذت جنسي و صميميت بيشتر بين زوجها مي شود.اين موضوع همچنين مي تواند تاثير فراواني روي اعتماد به نفس شما داشته باشد.رضايت جنسي طرفين ارتباط مستقيمي با بالا يا پايين رفتن اعتماد به نفس طرفين دارد.تجربه استفاده از كاندوم هاي مختلف با طعم, بافت و شكل متفاوت, نه تنها باعث ميشود كه شما بتوانيد بهترين كاندومي كه باعث افزايش لذت و رضايت جنسي شما و شريك جنسيتان ميشود را پيدا كنيد, بلكه باعث به وجود آمدن تنوع و سرگرمي در طول زندگي جنسيتان ميشود.انواع كاندوم ها به شكلي استراتژيك براي بيشتر شدن لذت جنسي در نقاط مورد نياز شما و همچنين ايجاد يك ماجراجويي و تنوع در طول رابطه تان طراحي و توليد ميشوند.انتخاب بين كاندوم هاي ساده و يا خاردار يك مسئله كاملا شخصي است و بستگي به سليقه و روحيات شما دارد.اما استفاده از اين كاندوم ها ميتواند علاوه بر تنوع, باعث ايجاد تجربه اي خوب و لذت بخش براي شما و شريك جنسيتان شود.

كاندوم خاردار چيست؟

كاندوم خاردار به نوعي از كاندم گفته مي شود كه بر روي آن برجستگي ها و برآمدگي هايي وجود دارد كه باعث ايجاد لذت جنسي مضاعف براي طرفين در طول رابطه خواهد شد.برخي از افراد مي گويند كه استفاده از كاندوم هاي كلاسيك يا همان كاندوم هاي معمولي احساس خوبي براي آنها در طول رابطه ايجاد نكرده است.اما همين افراد بعد از استفاده از كاندومهاي با بافت اضافي (خاردار, آجدار و ...) به دليل وجود اصطكاك بيشتر, رابطه اي با كيفيت و لذت فراوان را تجربه كرده اند.اين بافت اضافي براي هر دو طرف رابطه لذت بخش است.برخي از مدل هاي كاندوم خاردار و آج دار در دو طرف كاندوم برجستگي دارن تا در طول رابطه باعث ايجاد لذت بيشتر براي هر دو طرف رابطه جنسي شوند.

كاندوم هاي آج دار يا نقطه چين

اگر شما از انتخاب و خريد كاندم ساده يا كلاسيك خسته شده ايد و به دنبال لذت بيشتر در رابطه هستيد مي توانيد سراغ خريد كاندوم خاردار برويد . و خيلي راحت از مركز فروش كاندوم خاردار محصول خود را تهيه كنيد اين نوع از كاندوم ها با استفاده از تعدادي آج يا نقطه برجسته طراحي و ساخته شده اند.اين آج ها يا نقطه ها در لايه بيروني كاندوم خاردار و دقيقا در جايي قرار دارند كه باعث لذت بيشتر شما در رابطه تان مي شود.كاندوم هاي آج دار با ايجاد اصطكاك اضافي باعث تحريك و لذت بيشتر براي شريك جنسي شما مي شود.


براي كاندوم ارزان به زوج كالا مراجعه كنيد .


برچسب: خريد كاندوم، فروش كاندوم، كاندوم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۸:۵۷ توسط:عرفان مرادي موضوع:

آشنايي مزاياي فروش كاندوم صورت آنلاين

معارفه بدي ها خريد كاندوم شكل عيرحضوري

ارائه اسامي وب سايت هاي معتبر فروش كاندوم فضايي در محيط وب

انواع فروش كاندوم زنانه و مراكز خريد كاندوم

كاندوم زنانه غلافي براي جلوگيري از بارداري و بيماريهاي جنسي است.اين وسيله به شما در زمينه جلوگيري از بارداري هاي ناخواسته و بيماريهاي مقاربتي مانند HIV جلوگيري مي كند.اين موضوع ايده خوبي است كه شما به دركي برسيد كه چرا به عنوان يك زن به كاندوم زنانه احتياج داريد.برخي از زنان ترجيح مي دهند كه خودشان از كاندوم زنانه استفاده كنند و اين مسئوليت را خود به گردن بگيرند تا اينكه اسن موضوع را به آقايان واگذار كنند تا شايد رسك كمتري را براي بارداري هاي ناخواسته و بيماريهاي جنسي متحمل شوند.اگر چه كه كاندوم زنانه به راحتي كاندوم مردانه در دسترس نمي باشد و حتي قيمت آن اكثر اوقات گرانتر مي باشد.شما مي توانيد معمولا اين نوع از كاندوم را از طريق كلينيك هاي امور جنسي و مراكز مراقبت هاي بهداشتي تهيه نماييد.البته برخي از فروشگاه ها نيز اين نوع كاندم (كاندوم زنانه) را براي فروش دارند و لي يكي از بهترين راه هاي خريد كاندوم زنانه استفاده از فروشگاه هاي آنلاين كاندوم مي باشد.البته براي خريد اينترنتي انواع كاندوم معتبر بودن فروشگاه را به عنوان اولين موضوع در نظر بگيريد.

انواع كاندوم هاي زنانه كه در دسترس است

كاندوم زنانه در 130 كشور جهان در دسترس قرار دارد.اين نوع از كاندوم به عنوان نسل دوم كاندوم يا "FC2" شناخته مي شود.كاندوم زنانه در كشور هاي مختلف يا نام هاي متفاوت فروخته مي شود.برخي از اين نامها عبارتند از :

Femidom - Dominique - Femy - Myfemy

- Protectiv - Elegance - Della and Care

جنسي كه (FC1 (Female Condom 1 از آن شاخته شده بود پلي اورتان بود.ساخت كاندوم زنانه از اين جنس يه دلايل معدودي باعث نارضايتي مردم و عدم خريد اين محصول شد.اما (FC2 (Female Condom 2 كه در حال حاظر براي خريد و استفاده در بازار وجود دارد با استفاده از لاتكسي به نام نترل ساخته شده است و جايگزين مناسبي براي FC1 بوده است.امروزه اين محصول در طرح هاي متنوعي براي فروش در دسترس همگان قرار دارد.

ميزان فروش كاندوم زنانه در كشورهاي توسعه‌يافته اندك بوده، در حالي كه در كشورهاي در حال توسعه ميزان فروش در حال افزايش است كه به برنامه تنظيم خانواده و برنامه‌هاي مرتبط با بيماري ايدز مربوط مي‌شود.تنها نوع كاندوم زنانه موجود در بازار به نام FC به فروش ميرسد.غلافي از جنس پلي اورتان است كه در هر انتهاي خود حلقه اي قابل انعطاف دارد.حلقه باز كاندوم زنان بيرون واژن باقي مي ماند و حلقه داخلي بسته و مثل ديافراگم زير سمفيز قرار مي گيرد.اثر كاندم زنانه در حفاظت از انتقال بيماري هاي جنسي نسبت به كاندوم مردانه كمتر است اما در هر حال كاندوم زنان نسبت به ويروس هاي ايدز ٬ سيتومگالوويروس و هپاتيت B غير قابل نفوذ است . شانس جابجايي و ليز خوردن آن كمتر از كاندوم مردانه است (۳% در مقابل ۸-۳%) اما متاسفانه ميزان حاملگي با آن بيشتر از كاندوم مردانه است.

نحوه كاركرد كاندوم زنانه

كاندوم زنانه به شكلي آزادانه درون واژن قرار ميگيرد.طول كاندوم در حدود 17 سانتي متر است و با وجود اين نوع كاندوم مي توان از بارداري هاي ناخواسته و يا بيماريهاي مقاربتي مانند HIV و STIS (عفونت هاي دستگاه تناسلي) جلوگيري كرد.كاندوم زنانه را مي توان تا هشت ساعت قيل از رابطه جنسي نيز قرار داد و اين موضوع دقيقا بر عكس كاندوم مردانه است كه شما بايد آن را دست قبل از برقراري رابطه استفاده نماييد.اين موضوع كه شما از چند ساعت قبل از رابطه ميتوانيد كاندوم را استفاده كنيد باعث اطمينان خاطر شما و داشتن رايطه اي به دور از استرس مي شود.

نحوه استفاده از كاندوم زنانهكاندوم زنانه,انواع كاندوم زنانه,كاندوم

بعد از خريد كاندوم زنانه شما مطمئنا مي توانيد نحوه استفاده از اين محصول را درون جعبه پيدا كنيد.چنان چه نتوانستيد نحوه استفاده از كاندوم را درون جعبه پيدا كنيد, ميتوانيد با صحبت با يك پزشك و يا مشاور سلامت جنسي از نحوه استفاده از كاندوم زنانه اطلاعات كسب كنيد.در ادامه چند نكته مهم در ارتباط با استفاده از كاندوم زنانه آورده شده كه دانشتن اين نكات باعث مي شود تا رابطه اي سالم تر و بدون استرس را تجربه كنيد.

در ابتدا قبل از استفدا تاريخ انقضا كاندوم را بررسي نماييد تا از لحاظ مشكلي نداشته باشد.
سعي كنيد كاندوم زنانه را به دقت و آهسته از بسته بندي خود خارج نماييد تا امكان آسيب ديدن كالا كمتر باشد. همچنين سعي كنيد براي باز كردن بسته بندي از دندان و يا ناخن هاي بلند و اشياي كه باعث آسيب زدن به كاندوم مي شود استفاده نكنيد.
سعي كنيد در صورتي كه نسبت به نحوه استفاده و قرار دادن كاندوم آگاهي نداريد از روي كاتالوگ موجود درون جعبه استفاده نماييد و در صورت نبودن راهنما از مشورت يك پزشك يا مشاور استفاده نماييد.
از هر كاندوم زنانه براي يك مرتبه استفاده نماييد.


نكته : به ياد داشته باشيد استفاده همزمان از كاندوم زنانه و مردانه در يك رابطه تنها باعث پارگي كاندوم ها و به وجود آمدن يك رابطه جنسي پر خطر مي شود.

اگر كاندوم زنانه پاره شود چه بايد كرد؟

هرچند كه بسيار بعيد است كه در حين رابطه كاندوم زنانه پاره شود مخصوصا اگر در باز كردن بسته بندي و نحوه استفاده آن مانند دستورالعمل كاتالوگ عمل كرده باشد.با اين حال در مواردي كم كاندم زنانه نيز مانند كاندوم مردانه امكان پاره شدن دارد.برخي از دلايل پاره شدن كاندوم مي تواند : وجود پارگي در كاندوم از قبل از باز شدن بسته بندي, نحوه قرار دان و استفاده اشتباه از كاندوم, تمام شدن تاريخ انقضاي كاندو و فاسد بودن آنخطري كه بعد از پاره شدن كاندوم زنانه وجود دارد احتمال ابتلا به بيماريهاي عفوني و يا بارداري ناخواسته مي باشد.

در صورت پاره شدن كاندوم بهتر است با استفاده از آزمايشات مخصوص از سلامت جنسي خود مطمئن شويد.شما مي توانيد اين آزمايش را حدودا 10 روز بعد از رابطه انجام دهيد.بهتر است كه آزمايشات را 3 ماه بعد نيز دوباره انجام دهيد و از نتايج آن آگاه شويد.اين موضوع به اين دليل است كه بيماريهاي عفوني دستگاه تناسلي در فاصله هاي زماني مختلف علائم خود را بروز ميدهند.

براي كاندوم ارزان به https://zojkala.ir http://zojkala.ir مراجعه كنيد .


برچسب: خريد كاندوم، فروش كاندوم، كاندوم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۵۱:۴۳ توسط:عرفان مرادي موضوع:

يادگيري مضرات فروش كاندوم فضايي روش آنلاين

آشنايي مزاياي خريد كاندوم فضايي صورت آنلاين

شناخت وب سايت هاي مطمئن خريد كاندوم فضايي در كشور

فروش كاندوم تاخيري براي لذتي طولاني تر در رابطه

انزال زودرس يا ارگاسم زود هنگام از جمله مشكلات شايع زناشويي در مردان ميباشد. ميزان شيوع اين مشكل در حالات و شرايط مختلف، متفاوت است ولي به طور ميانگين از هر 3 مرد، 1 نفر دچار انزال زودرس است و يا در روابط زناشويي و زناشويي خود چندباري آن را تجربه كرده است. قبل از آنكه بخواهيم به دلايل رخداد انزال زودرس بپردازيم لازم است بدانيم كه تعريف ارگاسم زودهنگام چيست؟
تعريف انزال زود هنگام :
انزال زود هنگام به موردي گفته ميشود كه عمل رسيدن به ارگاسم به طور غير ارادي طي فعاليت زناشويي و رابطه زناشويي بلافاصله يا بعد از مدت اندكي پس از دخول با كمترين ميزان تحريك رخ دهد. در بعضي مواقع انزال قبل از دخول و طي معاشقه رخ ميدهد كه اين مورد نيز در گروه انزال زودرس قرار ميگيرد.پيشنهاد ما استفاده از كاندوم تاخيري است .
در نتيجه ممكن است ميزان رضايت طرفين از رابطه زناشويي به شدت كاهش پيدا كند و باعث بوجود آمدن استرس و عصبانيت شود كه مشكلات بعدي را در پي خواهد داشت. همانگونه كه گفته شد، انزال زودرس از دسته ي شايعترين اختلالات زناشويي در مردان است و ممكن است هر مردي در مرحله اي از زندگي با اين مشكل مواجه شود.


انزال زودرس و درمان آن
دلايل و عوامل انزال زودرس چيست؟

در بيشتر موارد، عامل بخصوص و شفافي براي اين مشكل يافت نميشود. با افزايش سن و تجربه ي زناشويي، فرد به تاخير انداختن ارگاسم (اوج لذت زناشويي) را فرا ميگيرد. ارگاسم زودهنگام بيشتر در ميان زوج هاي جوان و در شرايط خاصي مشاهده ميشود، براي مثال در مواقعي كه فاصله ي بين دو نزديكي زياد شود احتمال بروز اين حالت افزايش ميابد. (خريد كاندوم تاخيري را تجربه كنيد)

عوامل روحي و رواني نظير عصبانيت، استرس، احساس گناه و يا افسردگي از ديگر مواردي هستند كه ميتوانند فرد را دچار اين مشكل كنند. عامل ديگر اين مشكل ميتواند با اختلالات پزشكي نظير مشكلات هورموني، وجود آسيب در ارگانهاي تناسلي و ادراري و يا عوارض جانبي داروهايي خاص در ارتباط باشد.
نشانه هاي انزال زودرس چيست؟

مهمترين نشانه ي بيماري، عدم كنترل فرد در انزال است كه سبب ميشود بلافاصله بعد از دخول آلت و يا پس از گذشت مدت زمان اندك (حدود 1 تا 3 دقيقه) بعد از شروع نزديكي فرد به ارگاسم برسد. اين نوع انزال با كمترين تحريك و برخلاف ميل طرفين رابطه بوقوع مي پيوندد.

براي اينكه پزشك شما بتواند تشخيص درستي بدهد به تاريخچه اي از فعاليتهاي زناشويي شما نياز خواهد داشت. آزمايشات جسماني و همچنين صحبت با شريك زناشويي شما از ديگر گزينه هايي هستند كه پزشك براي يافتن علت مشكل از آنها كمك ميگيرد.

با توجه به اين مساله كه رخداد انزال زودرس ميتواند دلايل متفاوتي داشته باشد، پزشك شما ممكن است براي شما آزمايشاتي تجويز كند تا بتواند احتمال اختلالات تناسلي و وجود بيماريهاي خاصي را كه ميتوانند باعث اين مشكل شوند، رد كند.

استفاده از كاندوم تاخيري
چطور ميتوان انزال زودرس را درمان كرد؟

در بيشتر مواقع، مشكل بدون نياز به دارو و يا اقدام خاصي و با گذشت زمان برطرف خواهد شد. تمرين تكنيكهاي آرامش بخش و ريلكسيشن و يا بهره گيري از شيوه هاي پرت كردن حواس (فكر كردن به چيزهايي غير از رابطه ي زناشويي) ميتواند باعث به تاخير انداختن انزال شود.

در صورتي كه شما از نوشيدني هاي الكلي استفاده ميكنيد و يا سيگار ( تنباكو و محصولات مشابه) ميكشيد با كنار گذاشتن آنها و يا كاهش ميزان مصرف، ميتوانيد به رفع مشكل انزال در خود كمك كنيد.

در برخي شرايط لازم است شما با شريكتان تكنيكهاي خاصي را براي رفع مشكل بكار بگيريد و آنها را تمرين كنيد. اين تكنيكها ميتوانند شامل شناسايي و كنترل عاملي باشند كه به احساس ارگاسم منجر ميشود و يا عامل محرك را كند و يا متوقف ميكند.

فروش كاندوم تاخيري در اكثر داروخانه ها قابل خريد است اما اگر با مشكل كم رويي مواجه هستيد كافي است به سايت ما يعني منتوشاپ مراجعه كنيد و به صورت اينترنتي و حتي ارزان تر از داورخانه (به دليل خريد مستقيم از كارخانه) تهيه كنيد .


با توجه به مزاياي خريد كاندوم فضايي كه امروزه به همه مردم دنيا ثابت شده است اما باز عده اي هستند كه حاضر به استفاده از اين محصول نيستند.اين افراد حاضر به كاهش لذت رابطه جنسي ولي امن بودن آن براي هر دو طرف رابطه نيستند. در صورتي كه امروزه با تنوع توليدات در صنعت كاندوم بحثي در ارتباط با تاثير كاندوم بر كاهش كيفيت رابطه جنسي مطرح نمي باشد.در ميان توليدات امروز كارخنجات كاندوم سازي مدلهاي زيادي وجود دارد كه نه تنها باعث كاهش كيفيت رابطه نمي شود بلكه برخي از اين مدل ها باعث لذت بيشتر طرفين مي شود.در هر صورت همه ي ما دوست داريم كه نهايت آرامش رو از رابطه ي جنسي بدست آوريم به همين دليل هر روز كاندوم هاي جديدي براي اينكار توليد مي شوند .

 

انواع مختلف كاندوم,كاندوم,مدل هاي عجيب كاندوم

مدل هايي از كاندوم هاي عجيب و جالب

انواع كاندوم:

كاندوم ها در دو نوع كاندوم مردانه و كاندوم زنانه وجود دارند ، كاندوم ها يكسان و يك اندازه نيستند و از نظر اندازه ٬ ضخامت ٬ وجود ماده اسپرم كش ويا ماده نرم كننده (لوبريكنت) متفاوت مي باشند و برخي از كاندوم ها ماده اسپرم كش ندارند . كاندوم هاي محتوي ماده اسپرم كش موثرتر از انواع بدون اسپرم كش هستند . كاندوم ها در رنگ ها و طرح هاي مختلف ساخته و در بسته هاي كوچك بسته بندي مي شود .

جديدترين كاندوم موجود در بازار كاندوم فضايي هستند كه بتازگي اجازه فروش در ايران را پيدا كرده اند . كه ميتوانيد از مراكز معتبر فروش كاندوم فضايي مثل فروشگاه منتوشاپ تهيه كنيد.

كاندوم فضايي
فرق كاندوم فضايي با كاندوم هاي معمولي چيست ؟

همون طور كه از اسم آنها پيداست شكل و قيافه اين كاندوم ها اصلا هيچ شباهتي به كاندوم هاي معمولي ندارد .همين تفاوت در شكل و عملكرد باعث شده كه ، هنگام استفاده از اين كاندوم ، زن و شوهر احساسات جديدي رو تجربه مي كنند كه تا الان هيچ ايراني اي تجربه نكرده .با توجه به طراحي خاص اين كاندوم فضايي ، بخاطر وجود برجستگي هاي فوق العاده بزرگ بر روي بدنه ي كاندوم ، نقطه ي جي و كليتوروس ( نقاط حساس دستگاه تناسلي بانوان ) بشدت تحريك مي شود .
تا جايي كه بسياري از بانواني كه هرگز تجربه ي اوج لذت جنسي و ارگاسم را نداشته اند ، با اين كاندوم براي اولين بار به ارگاسم رسيده اند .

مدل هاي مختلف كاندوم هاي فضايي :
انواع كاندوم,كاندوم هاي جالب,كاندوم عجيب
 
 

 

براي خريد اينترنتي كاندوم فضايي به mentoshop.ir مراجعه كنيد .

https://mentosafar.com/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%DA%A9%D8%A7%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%85-%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C%DB%8C-alien


برچسب: خريد كاندوم، فروش كاندوم، كاندوم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۳۷:۰۸ توسط:عرفان مرادي موضوع:

معرفي مضرات خريد كاندوم صورت عيرحضوري

معارفه مضرات فروش كاندوم صورت آنلاين

ارائه اسامي فروشگاههاي معتبر فروش كاندوم تاخيري در اينترنت

كاندوم فضايي چيست و كاندوم هاي عجيب و جالب چه هستند ؟

در دنياي امروز كه تكنولوژي و نوآوري حرف اول را در توليدات ميزند هرروز در هر شاخه اي بايد شاهد عرضه محصولي جديد باشيم.كاندوم نيز از اين قاعده مستثني نيست و نخواهد بود.در حالي كه كاندوم امروزه به يك جزء جدا نشدني زندگي زناشويي اكثر زوجها تبديل شده است, كمپاني هاي توليد كاندم به دنبال نوآوري و خلاقيت در انواع كاندوم ها براي ايجاد احساس بهتر براي زوجها در طول رابطه جنسي هستند.البته در دنياي امروز كه هر شركت يا كمپاني با هزينه هاي گزاف تبليغاتي و بازاريابي به دنبال كسب سهم بيشتري از بازار هستند بايد هوشمندانه انتخاب كرد تا در دام محصولات پر زرق و برق و بي فايده يا حتي گاهي اوقات خطرناك نيفتاد.

برخي از كاندوم فضايي هاي توليدي كارخانه ها صرفا جنبه تبليغاتي يا سرگرمي دارد و برخي از آنها حتي كار اصلي كاندوم (جلوگيري از بارداري هاي ناخواسته و بيماري هاي جنسي) را انجام نمي دهند.اما آشنا شدن و استفاده از برخي از اين محصولات باعث مي شود كه شما لحظات بهتري در رابطه جنسيتان تجربه كنيد.تجربه بعضي افراد نشان داده كه استفاده از برخي از اين كاندوم ها باعث كيفيت بيشتر در رابطه و نزديك تر شدن به نقطه اوج جنسي شده است.تنوع كاندوم هاي خاص و عجيب بسيار زياد است.اگر مي خواهيد هنگام خريد اين دست از كاندوم ها خريد خوبي داشته باشيد به تاييديه FDA روي بسته بندي كاندوم دقت نماييد و در درجه بعدي تاريخ انقضاي بسته را هم چك كنيد.

با توجه به مزاياي خريد كاندوم فضايي كه امروزه به همه مردم دنيا ثابت شده است اما باز عده اي هستند كه حاضر به استفاده از اين محصول نيستند.اين افراد حاضر به كاهش لذت رابطه جنسي ولي امن بودن آن براي هر دو طرف رابطه نيستند. در صورتي كه امروزه با تنوع توليدات در صنعت كاندوم بحثي در ارتباط با تاثير كاندوم بر كاهش كيفيت رابطه جنسي مطرح نمي باشد.در ميان توليدات امروز كارخنجات كاندوم سازي مدلهاي زيادي وجود دارد كه نه تنها باعث كاهش كيفيت رابطه نمي شود بلكه برخي از اين مدل ها باعث لذت بيشتر طرفين مي شود.در هر صورت همه ي ما دوست داريم كه نهايت آرامش رو از رابطه ي جنسي بدست آوريم به همين دليل هر روز كاندوم هاي جديدي براي اينكار توليد مي شوند .

مدل هايي از كاندوم هاي عجيب و جالب

انواع كاندوم:

كاندوم ها در دو نوع كاندوم مردانه و كاندوم زنانه وجود دارند ، كاندوم ها يكسان و يك اندازه نيستند و از نظر اندازه ٬ ضخامت ٬ وجود ماده اسپرم كش ويا ماده نرم كننده (لوبريكنت) متفاوت مي باشند و برخي از كاندوم ها ماده اسپرم كش ندارند . كاندوم هاي محتوي ماده اسپرم كش موثرتر از انواع بدون اسپرم كش هستند . كاندوم ها در رنگ ها و طرح هاي مختلف ساخته و در بسته هاي كوچك بسته بندي مي شود .

جديدترين كاندوم موجود در بازار كاندوم فضايي هستند كه بتازگي اجازه فروش در ايران را پيدا كرده اند . كه ميتوانيد از مراكز معتبر فروش كاندوم فضايي مثل فروشگاه منتوشاپ تهيه كنيد.

كاندوم فضايي
فرق كاندوم فضايي با كاندوم هاي معمولي چيست ؟

همون طور كه از اسم آنها پيداست شكل و قيافه اين كاندوم ها اصلا هيچ شباهتي به كاندوم هاي معمولي ندارد .همين تفاوت در شكل و عملكرد باعث شده كه ، هنگام استفاده از اين كاندوم ، زن و شوهر احساسات جديدي رو تجربه مي كنند كه تا الان هيچ ايراني اي تجربه نكرده .با توجه به طراحي خاص اين كاندوم فضايي ، بخاطر وجود برجستگي هاي فوق العاده بزرگ بر روي بدنه ي كاندوم ، نقطه ي جي و كليتوروس ( نقاط حساس دستگاه تناسلي بانوان ) بشدت تحريك مي شود .
تا جايي كه بسياري از بانواني كه هرگز تجربه ي اوج لذت جنسي و ارگاسم را نداشته اند ، با اين كاندوم براي اولين بار به ارگاسم رسيده اند .

مدل هاي مختلف كاندوم هاي فضايي :

كاندوم فضايي اره ماهي:

اين كاندوم با دندانه هاي بسيار بزرگ و نقطه هاي برجسته در كنار دندانه ها ، تجربه ي اوج لذت جنسي را به شما و همسرتان هديه مي دهد.

كاندوم فضايي طوقي:
اين كاندوم همزمان با برجستگي هاي بزرگ ، قطر آلت تناسلي مرد را به صورت آني افزايش مي دهد .
كاندوم فضايي شمشيري :
اين كاندوم يك رديف خار هاي بسيار برجسته از جنس لاتكس نرم براي تقويت حسه جنسي در رابطه زناشويي .




كاندوم فضايي دكمه دار :

توجه بكنيد كه اين كاندوم دكمه داره ، اين كاندوم جزو كاندوم خاردار نيست
با دكمه هاي فوق برجسته ، نقطه ي جي و كليتروس بانوان را تحريك كرده و سبب ايجاد رضايت جنسي در زن و شوهر مي شود .
انواع مختلف كاندوم,كاندوم,مدل هاي عجيب كاندوم

كاندوم فضايي چرخشي :

سر تا پاي اين كاندوم براي تحريك بيشتر نقاط حساس بدن ايجاد شده ، كاندومي كه هر زن و شوهري بايد حداقل يكبار آن را امتحان كنند !!

چگونه كاندوم هاي فضايي را خريداري كنيم ؟

در تهران بعضي از داروخانه ها كاندوم فضايي را براي فروش گذاشته اند اما در شهرستان ها هنوز محصولات براي فروش عرضه نشده اند ، شما ميتوانيد به سايت  زوج كالا مراجعه كنيد و از قيمت اين محصول با خبر شويد و اين محصول را سفارش دهيد و درب منزل يا محل كارتون با بسته بندي محرمانه تحويل بگيريد.


براي خريد اينترنتي كاندوم به زوج كالا مراجعه كنيد .


برچسب: خريد كاندوم، فروش كاندوم، كاندوم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۲۰:۲۷ توسط:عرفان مرادي موضوع:

معرفي مضرات خريد كاندوم صورت آنلاين

يادگيري خوبي ها خريد كاندوم صورت اينترنتي

معرفي داروخانه هاي قابل اطمينان فروش كاندوم فضايي در محيط وب

انواع فروش كاندوم زنانه و مراكز خريد كاندوم

كاندوم زنانه غلافي براي جلوگيري از بارداري و بيماريهاي جنسي است.اين وسيله به شما در زمينه جلوگيري از بارداري هاي ناخواسته و بيماريهاي مقاربتي مانند HIV جلوگيري مي كند.اين موضوع ايده خوبي است كه شما به دركي برسيد كه چرا به عنوان يك زن به كاندوم زنانه احتياج داريد.برخي از زنان ترجيح مي دهند كه خودشان از كاندوم زنانه استفاده كنند و اين مسئوليت را خود به گردن بگيرند تا اينكه اسن موضوع را به آقايان واگذار كنند تا شايد رسك كمتري را براي بارداري هاي ناخواسته و بيماريهاي جنسي متحمل شوند.اگر چه كه كاندوم زنانه به راحتي كاندوم مردانه در دسترس نمي باشد و حتي قيمت آن اكثر اوقات گرانتر مي باشد.شما مي توانيد معمولا اين نوع از كاندوم را از طريق كلينيك هاي امور جنسي و مراكز مراقبت هاي بهداشتي تهيه نماييد.البته برخي از فروشگاه ها نيز اين نوع كاندم (كاندوم زنانه) را براي فروش دارند و لي يكي از بهترين راه هاي خريد كاندوم زنانه استفاده از فروشگاه هاي آنلاين كاندوم مي باشد.البته براي خريد اينترنتي انواع كاندوم معتبر بودن فروشگاه را به عنوان اولين موضوع در نظر بگيريد.

انواع كاندوم هاي زنانه كه در دسترس است

كاندوم زنانه در 130 كشور جهان در دسترس قرار دارد.اين نوع از كاندوم به عنوان نسل دوم كاندوم يا "FC2" شناخته مي شود.كاندوم زنانه در كشور هاي مختلف يا نام هاي متفاوت فروخته مي شود.برخي از اين نامها عبارتند از :

Femidom - Dominique - Femy - Myfemy

- Protectiv - Elegance - Della and Care

جنسي كه (FC1 (Female Condom 1 از آن شاخته شده بود پلي اورتان بود.ساخت كاندوم زنانه از اين جنس يه دلايل معدودي باعث نارضايتي مردم و عدم خريد اين محصول شد.اما (FC2 (Female Condom 2 كه در حال حاظر براي خريد و استفاده در بازار وجود دارد با استفاده از لاتكسي به نام نترل ساخته شده است و جايگزين مناسبي براي FC1 بوده است.امروزه اين محصول در طرح هاي متنوعي براي فروش در دسترس همگان قرار دارد.

ميزان فروش كاندوم زنانه در كشورهاي توسعه‌يافته اندك بوده، در حالي كه در كشورهاي در حال توسعه ميزان فروش در حال افزايش است كه به برنامه تنظيم خانواده و برنامه‌هاي مرتبط با بيماري ايدز مربوط مي‌شود.تنها نوع كاندوم زنانه موجود در بازار به نام FC به فروش ميرسد.غلافي از جنس پلي اورتان است كه در هر انتهاي خود حلقه اي قابل انعطاف دارد.حلقه باز كاندوم زنان بيرون واژن باقي مي ماند و حلقه داخلي بسته و مثل ديافراگم زير سمفيز قرار مي گيرد.اثر كاندم زنانه در حفاظت از انتقال بيماري هاي جنسي نسبت به كاندوم مردانه كمتر است اما در هر حال كاندوم زنان نسبت به ويروس هاي ايدز ٬ سيتومگالوويروس و هپاتيت B غير قابل نفوذ است . شانس جابجايي و ليز خوردن آن كمتر از كاندوم مردانه است (۳% در مقابل ۸-۳%) اما متاسفانه ميزان حاملگي با آن بيشتر از كاندوم مردانه است.

نحوه كاركرد كاندوم زنانه

كاندوم زنانه به شكلي آزادانه درون واژن قرار ميگيرد.طول كاندوم در حدود 17 سانتي متر است و با وجود اين نوع كاندوم مي توان از بارداري هاي ناخواسته و يا بيماريهاي مقاربتي مانند HIV و STIS (عفونت هاي دستگاه تناسلي) جلوگيري كرد.كاندوم زنانه را مي توان تا هشت ساعت قيل از رابطه جنسي نيز قرار داد و اين موضوع دقيقا بر عكس كاندوم مردانه است كه شما بايد آن را دست قبل از برقراري رابطه استفاده نماييد.اين موضوع كه شما از چند ساعت قبل از رابطه ميتوانيد كاندوم را استفاده كنيد باعث اطمينان خاطر شما و داشتن رايطه اي به دور از استرس مي شود.

نحوه استفاده از كاندوم زنانهكاندوم زنانه,انواع كاندوم زنانه,كاندوم

بعد از خريد كاندوم زنانه شما مطمئنا مي توانيد نحوه استفاده از اين محصول را درون جعبه پيدا كنيد.چنان چه نتوانستيد نحوه استفاده از كاندوم را درون جعبه پيدا كنيد, ميتوانيد با صحبت با يك پزشك و يا مشاور سلامت جنسي از نحوه استفاده از كاندوم زنانه اطلاعات كسب كنيد.در ادامه چند نكته مهم در ارتباط با استفاده از كاندوم زنانه آورده شده كه دانشتن اين نكات باعث مي شود تا رابطه اي سالم تر و بدون استرس را تجربه كنيد.

در ابتدا قبل از استفدا تاريخ انقضا كاندوم را بررسي نماييد تا از لحاظ مشكلي نداشته باشد.
سعي كنيد كاندوم زنانه را به دقت و آهسته از بسته بندي خود خارج نماييد تا امكان آسيب ديدن كالا كمتر باشد. همچنين سعي كنيد براي باز كردن بسته بندي از دندان و يا ناخن هاي بلند و اشياي كه باعث آسيب زدن به كاندوم مي شود استفاده نكنيد.
سعي كنيد در صورتي كه نسبت به نحوه استفاده و قرار دادن كاندوم آگاهي نداريد از روي كاتالوگ موجود درون جعبه استفاده نماييد و در صورت نبودن راهنما از مشورت يك پزشك يا مشاور استفاده نماييد.
از هر كاندوم زنانه براي يك مرتبه استفاده نماييد.


نكته : به ياد داشته باشيد استفاده همزمان از كاندوم زنانه و مردانه در يك رابطه تنها باعث پارگي كاندوم ها و به وجود آمدن يك رابطه جنسي پر خطر مي شود.

اگر كاندوم زنانه پاره شود چه بايد كرد؟

هرچند كه بسيار بعيد است كه در حين رابطه كاندوم زنانه پاره شود مخصوصا اگر در باز كردن بسته بندي و نحوه استفاده آن مانند دستورالعمل كاتالوگ عمل كرده باشد.با اين حال در مواردي كم كاندم زنانه نيز مانند كاندوم مردانه امكان پاره شدن دارد.برخي از دلايل پاره شدن كاندوم مي تواند : وجود پارگي در كاندوم از قبل از باز شدن بسته بندي, نحوه قرار دان و استفاده اشتباه از كاندوم, تمام شدن تاريخ انقضاي كاندو و فاسد بودن آنخطري كه بعد از پاره شدن كاندوم زنانه وجود دارد احتمال ابتلا به بيماريهاي عفوني و يا بارداري ناخواسته مي باشد.

در صورت پاره شدن كاندوم بهتر است با استفاده از آزمايشات مخصوص از سلامت جنسي خود مطمئن شويد.شما مي توانيد اين آزمايش را حدودا 10 روز بعد از رابطه انجام دهيد.بهتر است كه آزمايشات را 3 ماه بعد نيز دوباره انجام دهيد و از نتايج آن آگاه شويد.اين موضوع به اين دليل است كه بيماريهاي عفوني دستگاه تناسلي در فاصله هاي زماني مختلف علائم خود را بروز ميدهند.

براي خريد اينترنتي كاندوم به https://mento-shop.com مراجعه كنيد .


برچسب: خريد كاندوم، فروش كاندوم، كاندوم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۴:۰۸ توسط:عرفان مرادي موضوع: