سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه .

سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه

معرفي وب سايت منتو ارائه دهنده ي خدمات مسافرتي ارزان

سايت منتو بزرگترين مركز معرفي سفرهاي به صرفه ي اقتصادي با روشي حرفه اي در خدمت كاربران كشور قرار گرفته است.
در وب سايت منتو  همه قصد ما اين مسئله است كه بگرديم و مناسب ترين و كم هزينه ترين خدمات تور را براي شما هم وطنان گرامي فراهم كنيم.
آپشن هايي از قبيل سفرهاي خارجي , سفرهاي داخل كشور , بليط هاي پروازي و قطاري, جاذبه هاي تاريخي و گردشگري و ...
كمپاني ما مي گردد خدمات دهندگان اين نوع خدمات سفري كه پايين ترين قيمت ها را دارامي باشند براي شما هم وطنان پيدا كنيم و در سايت ارائه ميكنيم.
با اين اميد كه اگر زماني قصد يك مسافرت خارجي يا داخلي يا يك گشت شهري داشتيد آگاه باشيد اين وب سايت منتو مي باشد كه تنها با يك نظر به آن مبالغ هنگفتي در سفر شما هم وطنان صرفه جويي مي گردد.
به جز اين نكته به شما عزيزان ياري مي رساند دفعات گردش ها و خوش گذراني هاي شما هم وطنان بيشترشود. و هميشه حال بهتري دارا باشيد.
پس شايد مي شود اين طورگفت كه به طورغيرمستقيم وب سايت منتو  حال شما عزيزان را بهتر ميكند.
در ادامه توضيحي در زمينه ي گردشگري ارائه مي دهيم.






تاريخچه گردشگري در اروپا به سفرهاي زائران قرون وسطي برمي‌گردد. زائران كليساي اعظم كانتربوري در انگلستان مسافرت خود را مسافرتي مذهبي دانسته و آن را تجربه‌اي در روز تعطيل خود تلقي مي‌كردند. زائران فعاليت‌هايي را آغاز كردند كه هنوز هم آن‌ها را مي‌توان مشاهده كرد، مثلاً سوغاتي آوردن از سفر، بازكردن حساب‌هاي اعتباري در بانك‌هاي خارجي (كه در قرون وسطي شبكه‌هاي بين‌المللي يهوديان و لمباردها مؤسس آن بودند) و استفاده از اشكال مختلف حمل و نقل (مانند استفاده زائران مقبره سانتياگو و كومپستلا از كشتي‌هاي شراب انگليسي در قرون وسطي كه شراب را به بندر ويگو اسپانيا منتقل مي‌كردند). هنوز زائران در صنعت گردشگري جايگاه مهمي دارند. البته اشكال سكولار آن نيز شكل گرفته‌اند كه مي‌توان از بازديد از مقبره جيم موريسون درگورستان پرلاشز نام برد. در طي قرن شانزدهم در انگلستان برگزاري تورهاي بزرگ تفريحي كاملاً مرسوم بود. پسران نجيب‌زادگان و اشراف را براي كسب تجربه به تورهاي دور اروپا اعزام مي‌كردند. قرن هيجدهم عصر طلايي تورهاي بزرگ بود.


براي كسب اطلاعات بشتر به سايت منتو مراجعه كنيد .


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۲:۳۴:۱۷ توسط:عرفان مرادي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :