سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه .

سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه

آيا مي توان از سايت اينترنتي خريد ابزار آلات صنعتي و ساختماني انجام داد؟

خريد آنلاين ابزار آلات صنعتي و ساختماني چه مزايايي دارد؟

 

دراين روزگار مردم به دليل مشغله هايي كه در زندگي هاي روتين خود درگيرشان هستند دوست دارند تا وظايف روزانه را اينترنتي انجام دهند. كارهاي كه در حالي كه از جاي معتبر باشد مي تواند در وقت و هزينه رفت و آمد مردم صرفه جويي كند. ازجمله مواردي كه شايد همچنان سفارش آن براي مردم عجيب باشد خريد ابزار آلات صنعتي و ساختماني به شكل كاملاً آنلاين است. خريد ابزار آلات صنعتي و ساختماني يكي از مواردي است صورت اينترنتي هم مي توانند تهيه نمايند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبا كيفيت ترين سايتهايخريد ابزار آلات صنعتي سر بزنيد ميتوانيد به سايت گودفورپي مراجعه كنيد.

همه ي ما جمله ي معروف پيشگيري بهتر از درمان است را بارها شنيده ايم. اين جمله به طور هوشمندانه اي به اين نكته كه بايد براي بدترين حالت آماده بود، اشاره مي كند. عصر حاضر، عصر تكنولوژي و توسعه صنعت است كه فعاليت هاي انسان را در تمامي ابعاد زندگي تحت تاثير قرار مي دهد. هر يك از اين فعاليت ها خطرات خاص خود را به دنبال دارند. لذا عقل آدمي حكم مي كند كه در برابر خطرات و آسيب هاي ناشي از حوادث مختلف از خود محافظت كند. از اين رو وي با ايجاد و توليد تجهيزات ايمني، تا حد زيادي توانسته است خود را از اين آسيب ها مصون نگه دارد.

به عنوان مثال در حال حاضر مقياس وسيعي از صنايعي كه افراد در آن مشغول به كار هستند نظير صنايع ساخت و ساز،  صنايع فولاد سازي و ريخته گري، صنايع خودروسازي،  صنايع چوب، صنايع مواد غذايي، كارخانجات ريسندگي و بافندگي و ... با خطرات و ريسك بالا در وقوع حوادث احتمالي روبه رو هستند. لذا داشتن تجهيزات ايمني مناسب در تضمين سلامت كلي كارگران در محل كار بسيار حائز اهميت است؛ چرا كه اين تجهيزات به منظور محافظت از كارگران در برابر خطرات بهداشتي يا ايمني در محل كار طراحي شده اند. با استفاده از تجهيزات ايمني مناسب، كارگران مي توانند حوادث قابل پيشگيري كه سالانه در محل هاي كار اتفاق مي افتد را تا حد الامكان كاهش دهند.

انواع ابزار ايمني

براي حفاظت از جسم كاربر در زمان كار انواع وسايل ايمني وجود دارد كه شايد در يك نگاه كلي اين ابزار مشابه هم باشند اما در نوع ساخت و جنس آنها تفاوت هايي وجود دارد كه اين تفاوت ها متناسب با نوع كاري است كه قصد انجام آن را داريم.اين موضوع را با مثالي از دستكش ايمني شرح مي دهيم. در شغل هاي جوشكاري و برقكاري خطراتي احتمالي نظير سوختگي و برق گرفتكي فرد را تهديد مي كند و براي محافظت از اين خطرات از دستكش استفاده مي شود كه جنس ساخته شده آنها و اندازه اي كه دارند متفاوت با يكديگر هستند. به همين دليل منظور ما از انواع ابزار ايمني ، استفاده از آنها در مشاغل مختلف با توجه به جنس و كاربري آنها است. با توجه به ذكر اين نكته ،در ادامه اين بحث به معرفي وسايل ايمني كار بر اساس نوع مشاغلي كه مورد استفاده قرار مي گيرند مي پردازيم.
انواع تجهيزات ايمني جوشكاري

جوشكاري يكي از حرفه هايي است كه از آن در صنايع مختلف استفاده مي شود و داراي روش ها و حالات مختلفي نيز مي باشد. در مواقعي كه كار جوش را انجام مي دهيم بدن در معرض خطرات ناشي از پاشش مواد مذاب و نور شديد ناشي از ايجاد قوس و گازهاي منتشر شده وجود دارد كه براي محافظت از جسم و جان فرد از انواع وسايل ايمني جوشكاري استفاده مي شود. اين وسايل ايمني به شرح زير هستند.

        عينك و ماسك جوشكاري: عينك و ماسك هاي جوشكاري از جمله انواع ابزارآلات ايمني هستند كه از چشم و صورت در مقابل پاشش مواد مذاب، اشعه ها و نور شديد ايجاد شده در برابر قوس جوشكاري محافظت مي كنند. عينك و ماسك جوشكاري داراي انواع مختلف لنز مي باشد كه متناسب با نوع و روش جوشكاري بايد از آنها استفاده كرد. در واقع وظيفه اصلي عينك و ماسك جوشكاري محافظت از چشم و صورت در مقابل خطرات ناشي از جوشكاري است.

دستكش جوشكاري: يكي از قسمت هاي بدن كه هميشه درگير كار جوشكاري هستند ،دست ها مي باشند و مراقبت از آنها در مقابل خطراتي مانند سوختگي و برق گرفتگي بر عهده دستكش ها است. در ساخت دستكش هاي جوشكاري از جسن چرم طبيعي استفاده مي شود تا به خوبي از دست ها محافظت كنند. دستكش هاي جوشكاري ساق بلند هستند تا از تمام قسمت هاي دست مراقبت كنند.

كفش مخصوص جوشكاري: هنگامي كه كار جوشكاري به روش ذوبي را انجام مي دهيم مواد مذاب حاصل از جوش به اطراف پرتاب مي شوند كه اصطلاحا با آنها پاشش مواد مذاب گفته مي شود. پاها از قسمت هايي هستند كه در معرض اين خطر قرار دارد و استفاده از كفش ايمني جزء الزامات است. كفش هاي جوشكاري از جنس چرم ساخته مي شوند.



جهت معارفه مي توانيد به قيمت ابزار آلات صنعتي و ساختماني برويد


برچسب: قيمت ابزار آلات صنعتي و ساختماني،خريد ابزار آلات صنعتي و ساختماني،فروش ابزار آلات صنعتي و ساختماني،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۱:۰۳ توسط:عرفان مرادي موضوع:

انتخاب ابزار به شكل كاملاً آنلاين

خريد ابزار از كدام سايت باشد؟

 

امروزه افراد به خاطر مشغله هايي كه در زندگي هاي روتين خود دارند علاقه دارند تا وظايف خود را سريع وراحت انجام دهند. وظايف كه در صورتي كه از جاي مطمئن باشد باعث ميشود در انرژي و هزينه نقليه افراد صرفه جويي كند. ازجمله مواردي كه امكان دارد همچنان خريد آن براي مردم جا نيافتاده باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين است. خريد ابزار صنعتي يكي از خريدهايي است شكل آنلاين هم مي توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازخفن ترين فروشگاه هايخريد ابزار آلات صنعتي سر بزنيد ميتوانيد به سايت گودفورپي مراجعه كنيد.

 

پس از انقلاب صنعتي تغييرات قابل توجهي در زمينه ابزارآلات صنعتي به وجود آمد. اين تغييرات گسترده باعث گسترش توليدات شركت‌هاي ساخت ابزار شد.

ابزار الات صنعتي باعث دقت و سرعت بيشتر انسان‌ها در توليدات خود شده‌اند. تغييراتي كه در طي اين سال‌ها صورت گرفته باعث شده كه پيشرفت‌هاي قابل توجهي در ابزار آلات صنعتي ديده شود.

در اين مقاله سعي داريم كه به بررسي دقيق ابزار آلات صنعتي بپردازيم. ابزارالات صنعتي داراي دسته بندي‌هاي مختلفي هستند كه با توجه به كاربرد آن‌ها به انواع گوناگوني تقسيم مي‌شوند.

به طور كلي ابزارهاي صنعتي شامل ابزار صنعتي برقي، ابزار صنعتي بادي و مواردي از اين قبيل هستند.

معمولا ابزارآلات صنعتي به سه دسته برقي، بنزيني و بادي تقسيم مي‌شوند كه با توجه به شرايط و محيط ممكن است استفاده‌هاي گوناگوني داشته باشند.

ابزارالات صنعتي چيست؟
1-ابزار الات صنعتي برقي:

همان طور كه مي‌دانيد انجام برخي از كارها در كارخانه‌ها به نيروي بسيار زيادي نياز دارد و نمي‌توان آن كار را به صورت دستي انجام داد. در اين موقعيت‌ها از ابزار آلات برقي استفاده مي‌شود. از آن‌جايي كه در بسياري از موارد دسترسي به برق مشكل وجود دارد،

اين ابزار آلات را به صورت شارژي نيز مي‌سازند كه شما مي‌توانيد در فضاهاي مختلف از آن استفاده كنيد و اما معرفي چند ابزار صنعتي برقي:
دريل برقي و شارژي:

ابزارالات صنعتي چيست؟

معمولاً از دريل‌ها براي سوراخ كردن سطوح مختلف استفاده مي‌شود. اين ابزار يكي از پركاربردترين ابزارآلات صنعتي برقي است كه در هر كارگاه صنعتي يافت مي‌شود.
فرز برقي:

فرزها معمولاً براي برش فلزات و تراشكاري مورد استفاد قرار مي‌گيرند. در بعضي موارد هم از اين دستگاه براي تيز كردن استفاده مي‌شود.
دستگاه جوشكاري:

دستگاه جوش يا اينورتر ابزاري است كه از آن براي اتصال فلزات استفاده مي‌شود.
2-ابزار الات صنعتي بنزيني:

ابزار الات بنزيني در مناطقي مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه دسترسي به برق در آن جا دشوار يا غير ممكن است.

به عنوان مثال در مناطق جنگلي معمولاً از ابزارهاي صنعتي بنزيني به جاي ابزار آلات برقي استفاده مي‌شود. مانند:
چكش تخريب بنزيني:

چكش تخريب ابزاري است كه از آن براي تخريب سطوح سخت مانند بتن استفاده مي‌شود.
اره زنجيري بنزيني:

بريدن الوار و چوب‌هاي قطور نياز به ابزاري دارد كه اين عمل را به سرعت انجام دهد.
ژنراتور يا موتور برق:

ژنراتور يا موتور برق از جمله ابزار برقي است كه انرژي مكانيكي را به انرژي الكتريكي تبديل مي‌كند. ژنراتورها معمولاً در كمپينگ، مدارس و كارگاه‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

سوخت اصلي اين دستگاه معمولاً بنزين است كه در هر مكاني دسترسي به آن آسان خواهد بود.
3-ابزار الات صنعتي بادي:

ابزار الات بادي ابزاري هستند كه معمولاً به وسيله كمپرسور باد كار مي‌كنند. اين ابزار به دليل وسعت استفاده‌اي كه دارند در خط توليد بسياري از كارخانه‌هاي صنعتي يافت مي‌شوند.
ميخكوب و منگنه كوب بادي:

ميخكوب و منگنه كوب ابزارهاي حياتي در صنعت نجاري و كار با چوب هستند. اين ابزارها در دسته بندي ابزار بادي قرار مي‌گيرد كه يكي از پركاربردترين محصولات در صنايع كابينت سازي به حساب مي‌آيد.
پوليشر بادي:

دستگاه پوليش بادي  از جمله ابزارآلات صنعتي بادي است كه در كارگاه‌هاي صافكاري مورد استفاده قرار مي‌گيرد. به كمك اين ابزار مي‌توان خط و خش روي بدنه خودرو را جلا داد. اين دستگاه با استفاده از سري فرچه‌اي شكل و ايجاد ساييدگي رنگ اتومبيل را براق مي‌كند.

جهت معارفه مي توانيد به اينجا را كليك كنيد وارد شويد


برچسب: خريد ابزار آلات صنعتي، قيمت ابزار، فروش ابزار،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۸:۱۱ توسط:عرفان مرادي موضوع:

آيا مي توان از سايت اينترنتي خريد ابزار صنعتي انجام داد؟

انتخاب ابزار به شكل كاملاً آنلاين

 

دراين روزگار مردم به دليل مشغله هايي كه در زندگي هاي روتين خود دارند پيگير هستند تا خريد هاي خود را اينترنتي انجام دهند. وظايف كه در حالي كه از جاي معتبر باشد باعث ميشود در انرژي و هزينه نقليه افراد صرفه جويي نمايد. ازجمله مواردي كه ممكن است هنوز سفارش آن براي مردم جا نيافتاده باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين است. خريد ابزار صنعتي يكي از مواردي است شكل آنلاين هم مي توانند انجام دهند .

 

زمان آن رسيده تا اين همه ابزاري را كه خريده ايد به يك جعبه ابزار خوب و مناسب منتقل نماييد . فراموش نكنيد كه هزينه خيلي زيادي را بابت خريد ابزارآلات مورد نيازتان پرداخت كرده ايد لذا مهمترين اصل محافظت و نگهداري صحيح از اين ابزارهاست . شايد يك جعبه ابزار مناسب و جادار بتواند محل خوبي براي نگهداري ابزارآلات شما باشد.
جعبه هاي ابزار امروزه داراي طراحي هاي بسيار جالبي شده اند . سازندگان اين جعبه ها امروزه محولاتي توليد ميكنند كه به اندازه كافي جادار هستند و ميتوان ابزارهاي زيادي را داخل آن جا داد در ادامه به شما خواهيم گفت كه انواع جعبه هاي ابزار به چه صورت است و جهت خريد و انتخاب يك جعبه ابزار مناسب چه نكاتي را بايد رعايت نماييد:

انواع جعبه ابزار:
جعبه هاي ابزار تنوع زيادي در بازار دارد كه به عقيده بنده انتخاب آن بيشتر سليقه اي است . جعبه هاي ابزار عموماً به دو صورت فلزي و پلاستيكي ساخته ميشوند . البته مدل پارچه اي و چوبي آن نيز در بازار موجود است كه در اين پست مورد بحث ما نخواهند بود. جعبه ابزارها سابق بر حسب طبقه تقسيم بندي ميشدند اما امروزه با ظهور طراحي هاي نوين در اين محصولات سايز بندي جعبه ها بر حسب اينچ ايجاد شده اند .

كدام انتخاب بهتر است ؟ فلزي يا پلاستيكي !!!
شايد اين سئوال خيلي از دوستان عزيز من باشد كه واقعاً كدام يك بهتر است . شايد خيلي از دوستانتان گفته باشند كه خب معلوم است جعبه فلزي به مراتب از پلاستيكي بهتر است . هم استحكام بالاتر دارد و هم عمر بيشتر ! اما بايد خدمت شما عرض كنم كه خير !!! اين تصور كاملاً اشتباه است . اتفاقاً برعكس ! جعبه ابزار پلاستيكي به مراتب بهتر از جعبه فلزي است . من فكر كردم شايد بهتر باشد تا مزيت هاي جعبه پلاستيكي نسبت به جعبه فلزي را به صورت تيتر وار خدمت شما بيان نمايم :
1) جعبه هاي فلزي نسبت به نوع پلاستيكي ورزن خيلي بيشتري دارند كه همين قضيه سبب ميشود تا هنگام حمل و نقل وزن كل جعبه شما به مراتب بيشتر شود
2) جعبه هاي فلزي در هنگام برخورد ابزار در داخل جعبه ، پوشش رنگ خود را از دست خواهد داد و به مررو زمان اگر آب و يا رطوبت وارد جعبه شما شود باعث ايجاد زنگ زدگي ميشود.
3) در صورت برخورد ابزار با درون جعبه به خاطر برخورد دو فلز صداي ايجاد شده به مراتب بيشتر از نوع پلاستيكي آن خواهد بود فكر كنيد كه در داخل اتومبيلتان يك جعبه ابزار فلزي داريد و بعد از گذر از هر دست انداز بايد منتظر شنيدن صداي ناهنجاري از صندوق عقب خود باشيد
4) جعبه ابزار هاي فلزي معمولاً محفظه نگهداري يچ و مهره ندارند كه همين مسئاله سبب راكندگي ابزار شما خواهد شد.




نكات مهم در انتخاب جعبه ابزار :
1) در جعبه هاي فلزي به ضخامت ورق ، نوع پوشش رنگ (حتماً الكترواستاتيك باشد ) و نوع يراق آلات مصرف شده روي آن دقت نماييد.
2) جعبه هاي پلاستيكي بايد مستحكم و داراي لولاهاي قوي باشند
3) جعبه ابزاري مناسب است كه داراي طبقه ها و محفظه هاي جداگانه باشد .
4) انتخاب جعبه ابزار سليقه اي است . هرمدلي كه خوشتان آمد اگر شرايط بالا را داشت بخريد!



 

جهت آشنايي مي توانيد به گودفورپي برويد


برچسب: خريد ورق آهن، فروش ورق آهن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۴:۱۰ توسط:عرفان مرادي موضوع:

خريد آنلاين ابزار آلات صنعتي چه مزايايي دارد؟

خريد ابزار به شكل كاملاً آنلاين

 

امروزه مردم به خاطر مشغله هايي كه در زندگي هاي روزمره خود دارند پيگير هستند تا وظايف روزانه را سريع وراحت انجام دهند. كارهاي كه در حالي كه از جاي معتبر باشد مي تواند در انرژي و هزينه رفت و آمد مردم صرفه جويي نمايد. يكي از مواردي كه شايد هنوز خريد آن براي مردم ناشناخته باشد خريد ابزار آلات به شكل كاملاً آنلاين است. خريد ابزار صنعتي يكي از خريدهايي است صورت آنلاين هم مي توانند انجام دهند .

آچارها جزو لاينفك يك جعبه ابزار محسوب ميشوند . مهمترين كاربرد آنها در باز كردن پيچ هاي Hexagon و مهره هاي مربوط به آن است . اين آچارها با توجه به سايز پيجها در اندازه هاي مختلف ساخته ميشوند . با توجه به استاندارد DIN كه استاندارد رايج در كشور ماست ، سايز آچارها از 6 تا 22 تقسيم بندي ميشوند كه براي باز كردن پيچهاي M6 تا M22 قابل استفاده هستند. البته ذكر يك نكته نيز ضروريست كه سايزهاي پايين تر و بالاتر از اين نيز در بازار موجود است اما معمولاً اين سايزها در دسته بندي استاندارد آچارها قرار نميگيرند و بايد به طور جداگانه خريداري شوند .

انواع آچارها:
آچارها با توجه به محل كارگيرشان دسته بندي ميشوند . كارگيرها معمولاً به دو صورت تخت و رينگي توليد ميشوند . لذا آچارها به صورت دو سر تخت ، دوسر رينگ و يا يك سرتخت يك سر رينگ توليد ميشوند . آچارهايي كه داراي كارگير رينگي هستند ميتوانند با سرعت بيشتري پيچها را باز نمايند و احتمال خارج شدن آچار از كلگي پيچ بسيار كم است . اما در عوض در جاهايي كه محدوديت دسترسي وجود دارد كارگير رينگي كاربرد نخواهد داشت . لذا پيشنهاد ما انتخاب آچار يك سر تخت و يك سر رينگ است !

نكات مهم در انتخاب آچار:
1) آلياز آچار بايد حتماً كروم - واناديوم باشد
2) هنگام خريد آچار بدنه آچار را از نظر وجود هرگونه ترك بر روي بدنه بررسي فرماييد
3) Grip هاي داخل رينگ (دندانه ها ) بايد منظم و با كيفيت باشند . در غير اين صورت خيلي زود كچل خواهند شد.
4) هنگام خريد آچار توجه داشته باشيد كه استاندارد آچار بر حسب كدههاي DIN باشد . بعضاً مشاهده شده كه تعدادي از واردكنندگان به علت عدم داشتن اطلاات آچارهايي را وارد بازار كرده اند كه بر حسب استاندارد اينچ ساخته شده اند لذا در اكثر موارد باز كردن پيچ با آنها مشكل ساز خواهد بود.



 

جهت شناخت مي توانيد به كليك برويد


برچسب: خريد ورق آهن، فروش ورق آهن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۷:۳۷ توسط:عرفان مرادي موضوع:

فروش انواعگيوه زنانه به سادگي

خريد مدل هايگيوه ارزان بصورت آنلاين

 

گيوه هاي مردانه اي كه امروزه توسط جوانان بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد، گيوه هاي جديد اسپرت است كه با استفاده از خلاقيت ها و طرح هاي جديدي به پاپوشي پر طرفدار و زيبا تبديل شده است.

اولين رنگي كه از يك گيوه قديمي و اصيل در ذهن ما نقش مي بندد سفيد است. در گذشته گيوه هاي سفيد بسيار متداول تر از گيوه هاي رنگي بوده و بيشتر مورد استفاده قرار مي گرفت. اما امروزه از رنگ هاي بسيار زيبا و امروزي براي بافت گيوه استفاده مي شود. حتي در بعضي از گيوه ها از دو رنگ استفاده شده است كه به طور مثال ابتداي گيوه به رنگ سفيد و آبي آسماني بوده و به تدريج تا انتها به رنگ نيلي و سورمه اي مي رسد.

گيوه هاي رنگي زيبا

گيوه هاي دورنگ بسيار جذاب هستند و تا كنون توانسته اند طرفدارن بسياري را به دست بياورند. البته بسياري از آقايان جا افتاده و مسن، ترجيح مي دهند از گيوه هاي يكرنگ و ساده استفاده كنند. رنگ هاي تيره نيز مي تواند انتخاب آقايان شيك پوش باشد.

به طور كلي گيوه كفشي است كه در فصل تابستان استفاده مي شود. اما بايد گفت اين كفش اگر از نوع اصل آن انتخاب شود در زمستان نيز مي تواند مورد استفاده قرار بگيرد. رنگ هاي تيره گيوه مردانه براي استفاده در فصل زمستان مناسب تر بوده و مي تواند پا را گرم نگه دارد.

نخ هاي استفاده شده براي گيوه هاي رنگي از جنس همان نخ هاي گيوه هاي سفيد است. در واقع ماهيت اصلي اين نخ ها سفيد بوده و در كارگاه ها و كارخانه ها توسط مواد مصنوعي و يا طبيعي رنگ شده است.

استفاده از نخ هاي مرغوب

البته در كيفيت رنگ نخ استفاده شده در گيوه هاي رنگي مي بايست بسيار دقت نمود. دربافت رويه گيوه هاي رنگي اگر از نخ نامناسب استفاده شود ممكن است در شست و شو و يا در صورت خيس شدن تغيير رنگ دهند و رنگ آن ها به شكلي نامناسب در قسمت هاي مختلف گيوه پخش شود. اما اگر از نخ هاي مرغوب رنگي براي اين كار استفاده گردد با چندين بار شست و شو نيز تغييري در رنگ گيوه مشاهده نخواهيد كرد. هر چه از مواد اوليه مرغوب تري در يك گيوه استفاده شود گيوه از ماندگاري بيشتري برخوردار مي شود و با هر بار شست و شو به شكل اوليه خود بيشتر نزديك خواهد شد.

 قيمت گيوه هاي رنگي

گيوه هاي رنگي قيمت بالاتري دارند و براي خريد آن ها نسبت به گيوه هاي سفيد مي بايست هزينه بيشتري پرداخت نمود. دليل اين افزايش قيمت را مي توان قيمت بالاتر نخ هاي رنگي استفاده شده در اين گيوه ها دانست.

برخي از هنرمندان براي تزيين گيوه هاي رنگي اقدام كرده و بر روي آن ها با استفاده از هنر گلدوزي و شماره دوزي و... طرح هايي را ايجاد مي كنند. يكي از تكنيك هايي كه هنرمندان در گلدوزي گيوه هاي رنگي به كار مي برند، استفاده از طرح هايي مختلف بر روي دو لنگه گيوه است. به معني اينكه يك لنگه مثلا داراي طرح گل و بوته اي بيشتري بوده و ديگري از طرح و نقشي كمتر برخوردار شده است.

 

براي خريد مي توانيد به گيوه بچه گانه دنبال كنيد .


برچسب: خريد گيوه،خريد گيوه مردانه،خريد گيوه ارزان،گيوه ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۱۵:۲۹ توسط:عرفان مرادي موضوع:

معارفه تركيب هاي هزينه seo ارزان

يادگيري طريقه هاي نرخ seo بصورت آنلاين

محاسبه قيمت بهينه سازي سايت

با توجه به شرايط خاص حال حاضر جامعه و روند صعودي مبتلايان كرونا اكثر مردم ترجيح ميدهند به صورت آنلاين خريد كنند و اين باعث ايجاد رقابت در گوگل و كسب وكارهاي آنلاين و استفاده از سئو براي وبسايت ها ميشود .

 

هزينه سئو سايت

انواع مدل هاي سئو :

سئو ساعتي (مشاوره و تحليل)

سئو براساس كلمه كليدي

سئو پروژه اي

 

يكي از مهم ترين موارد:

سئويي طراحي شدن سايت ميباشد كه خيلي مهم است اگر نشده باشد دست خوش تغييراتي ميشود كه قطعا هزينه هايي را دربر دارد .

محاسبه قيمت سئو سايت براساس فاكتورهايي كه سئوكار مدنظر دارد متغيير است.

هر وبسايت شرايط خاص خودش را دارد نسبت به شرايط بازاركار و رقابتي بودن كلمات كليدي بر هزينه هاي سئو سايت تاثير دارد.

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوي ساماندهي از وزارت ارشاد و قرارداد مستقيم با بانك صادرات پرداخت امن و راحتي را براي شما تضمين ميكند .

به سبب يادگيري مي توانيد به  انواع قرارداد سئو  وارد شويد .

براي معرفي click here برويد


برچسب: قيمت سئو،هزينه سئو،تعرفه سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۲۹:۲۵ توسط:عرفان مرادي موضوع:

معرفي مدلهاي آموزشگاه آموزش توليد محتوا تضميني

معرفي روش هاي دوره آموزش توليد محتوا بصورت غيرحضوري

اولين چيزي كه با شنيدن نام محتوا به ذهن خطور مي‌كند به احتمال زياد توليد محتوا است. و اولين عبارتي كه پس از شنيدن توليد محتوا در ذهن ما نقش مي‌بندد توليد محتوا از نوع متن و نوشته است. آيا واقعاً همينطور است و محتوا صرفاً به توليد و توليد نيز صرفاً به محتواي متني ختم مي‌شود؟

توليد محتوا چيست؟ امروزه تاكيد بيشتر سئو بر توليد محتوا با كيفيت است. توليد محتواي با كيفيت باعث مي شود كه رتبه وبسايت شما به طور چشمگيري افزايش پيدا كند. براي همين اكثر مديران وبسايت ها يكي از بخش هاي خود را به توليد محتوا اختصاص داده اند و سعي مي كنند كه وبلاگ نويسان با تجربه اي را در اين زمينه استخدام كنند.

حال با وجود تمام اين نظريه ها تلاش ما براين است كه بهترين آموزش براي توليد محتوا و يا بهترين آموزشگاه محتوا نويسي را براي شما معرفي كنيم.

حتما از خود ميپرسيد تا بحال كسي توانسته با اين دوره ها متخصص شود يا بتواند به خواسته خود در محتوا نويسي برسد؟بنابراين ما تصميم گرفتيم يك كارگاه كاملا كاربردي برگزار كنيم شركت داده پردازان ايفانت باند برند آموزشگاه توليد محتوا لرنووب يكي از قديمي ترين شركت ها در زمينه توليد محتوا و سئو در ايران اقدام به برگزاري دوره هاي تخصصي محتوا نويسي كرده كه كاملا كاربردي و براساس متد روز دنيامي باشد.

 

 

امروزه با پيشرفت شبكه هاي اجتماعي افراد بيشتري دست به توليد محتوا ميزنند.

توليد محتواي با كيفيت باعث مي شود كه رتبه وبسايت شما به طور چشمگيري افزايش پيدا كند.

براي همين اكثر مديران وبسايت ها يكي از بخش هاي خود را به توليد محتوا اختصاص داده اند و سعي مي كنند كه بلاگ نويسان با تجربه اي را در اين زمينه استخدام كنند.

يكي ازسختي هاي كار هاي اين وبلاگ نويسان ايجاد محتواي مناسب با كسب و كار مي باشد.

اينكه چگونه محتوايي را توليد كنند كه مناسب با مخاطبان وبسايت باشد و پيدا كردن يك منبع معتبر كاملا سخت است.

هدف ما ازاينن مقاله دادن راهكار مناسب  براي توليد محتواي مناسب و مرتبط بود و براي رعايت آن چه مواردي را رعايت كرد.

توليد محتوا يكي از شغل هاي پر طرفدار اين روزهاي اينترنت است . پس از فراگير شدن كسب و كارهاي اينترتني و پس از آنكه صاحبان كسب و كار به اهميت محتوا پي بردند نياز به نيروي توليد محتوا بسيار احساس شد  .
شما مي توانيد در محتوا نويسي بصورت كارمندي يا آزاد كاري مشغول به كار شويد حتي با ايجاد محتواي جذاب براي خودتان يك درآمد خوب ايجاد كنيد .
از مشاغل اين تخصص مي توان به گزينه هاي زير اشاره كرد
 
كارمند توليد محتوا در يك شركت
محتوا نويس آزاد كار و پروژه اي
مشاور توليد محتوا
كارشناس يا استراتژيست محتوا
مدرس محتوا
محتوا نويسي شخصي و كسب درآمد از طريق جذب بازديد
و ...









لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوي ساماندهي از وزارت ارشاد و قرارداد مستقيم با بانك صادرات پرداخت امن و راحتي را براي شما تضمين ميكند .

 

به سبب توضيح مي توانيد به  آموزشگاه توليد محتوا برويد .

جهت توضيح https://mentoshop.ir/آموزشگاه-توليد-محتوا-نويسي-سازي-دوره-آموزش دنبال كنيد


برچسب: آموزش محتوا نويسي، آموزش توليد محتوا، توليد محتوا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۹:۲۳ توسط:عرفان مرادي موضوع:

شناخت بروزترين فروشگاه فروش تشك بصورت غيرحضوري

معرفي بروزترين تيم قيمت تشك با گارانتي

 

مشتريان گرامي ، فروشگاه تشك  ابر خواب  با چندين سال سابقه در زمينه فروش تشك هاي مناسب و  استاندارد بهترين انتخاب براي خريد تشك ارزان  و استاندارد .

۱. مسئله‌اي كه زوج‌ها بايد آن را مد نظر قرار دهند، ميزان وزن هر يك از دو طرف است. در صورتي كه اختلاف وزن شما و همسرتان بيشتر از ۱۸۰ كيلوگرم باشد. بهتر است به جاي استفاده از يك تشك دو نفره از دو تشك تك نفره استفاده كنيد.


۲. براي تست راحتي و نرمي تشك صرفا به دست زدن و نشستن اكتفا نكنيد و از فروشنده بخواهيد تا فضايي براي خوابيدن شما فراهم كند. سعي كنيد اطلاعات بيشتري راجع به خصوصيات تشك كسب كنيد.


۳. سعي كنيد از شركت‌‌هاي معتبر توليد كننده خريد كنيد تا از گارانتي ارائه شده اطمينان كامل داشته باشيد.


۴. در هنگام آزمايش تشك به صداي غژغژ آن توجه كنيد اين صدا نشانه كيفيت پايين تشك مي‌باشد.


۵. در اغلب موارد قيمت بالاي برخي محصولات نشانه به كارگيري مواد با كيفيت در آن است.


۶. اگر به ماده‌اي حساسيت داريد حتما هنگام خريد از فروشنده كمك بخواهيد.به عنوان مثال برخي از افرادي كه به لاتكس حساسيت دارند به اشتباه بر اين باورند كه نمي‌توانند از تشك‌هاي مموري فوم استفاده كنند اما در زمينه بايد گفت ماده لاتكس در لايه‌هاي داخلي اين تشك‌ها قرار دارد و ارتباط مستقيم با پوست انسان ندارد.


۷. اگر قصد داريد به مدت طولاني از تخت‌هاي بادي يا آبي استفاده كنيد به تنظيم درجه فشار آن دقت كنيد تا مهره‌هاي كمر شما آسيب نبيند


۸. يكي ديگر از پارامتر‌هايي كه به سلامتي و درمان بيماران كمك مي‌كند استفاده از تشك‌هاي مواج و انحنادار است.

فروشگاه تشك ابر خواب ، خواب خوبي را براي شما آرزومند است .


به سبب معرفي مي توانيد به  فروش تشك  وارد شويد .

براي معرفي قيمت تشك رجوع كنيد


برچسب: تشك، خريد تشك، فروش تشك،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۶:۰۵ توسط:عرفان مرادي موضوع:

يادگيري روش هاي كلاس آموزش طراحي سايتبراحتي

معارفه انواع دوره آموزش طراحي سايتحرفه اي

هموطنان گرامي ، دوره هاي تخصصي و كاربردي طراحي سايت با همت آموزشگاه طراحي سايت لرنو وب و شركت داده پردازان ايفانت برگزار ميگردد.

آموزش طراحي سايت - دوره آموزش طراحي سايت

مدت هاست كه دوره هاي طراحي سايت در ايران به صورت تئوري و يا به گونه اي برگزار ميگردند كه در پايان دوره معمولا شما به يك طراح سايت تبديل نشده و نميتوانيد به صورت عملي وارد بازار كار شويد.

اگر قبلا با اين دوره هاي تئوري آشنا شده باشيد در آنها شركت كرده باشيد يقينا به اين سوالات در ذهن رسيده ايد .

اصلا آموزش خوبي در كشور وجود دارد ؟

اصلا دوره واقعي وجود دارد كه بتوان از آن كار ياد گرفت ؟

اصلا طراح سايت ها مي آيند اسرار كار خودشان را به ما ياد بدهند ؟

بنابراين ما تصميم گرفتيم در جهت رفع اين مشكلات يك دوره كاملا كاربردي برگزار كنيم . اين بار شركت داده پردازان ايفانت با برند لرنو وب كه از قديمي هاي طراحي سايت و سئوي ايران است با همكاري شركت داده پردازان ايفانت اقدام به ارائه كلاس هاي آموزشي طراحي سايت با كاربردي ترين تكنيك هاي روز كرده است.

اين دوره هاي طراحي سايت بصورت خصوصي برگزار مي گردند .

دوره ها بصورت خصوصي و كلاس هاي يك نفره يا نهايتا دو نفره برگزار مي گردد . به همين دليل آموزش براي خود شما اختصاصي مي شود و كيفيت كلاس ها بسيار بالاست .

چون كلاس ها خصوصي است اگر شركت و يا پروژه اي داشته باشيد آموزش ها بر اساس شركت و يا پروژه خودتان آموزش داده مي شود تا بالاترين بازدهي را داشته باشد .

فرم زير را پر كنيد تا كارشناسان ما با شما تماس بگيرند و در مورد دوره ها مشاوره رايگان دريافت كنيد .

آيا هزينه دوره ها بالاست ؟

خير , اين دوره كه مجموعا 20 روز زمان مي برد و سه ماه هم پشتيباني پس از دوره دارد يك دوره اي است كه براي شما خصوصي ارائه مي شود و با ارائه تجربيات شما را داراي مهارت هاي حرفه اي در طراحي سايت مي كند كه مي تواند درآمدهاي بسيار بالايي براي شما به ارمغان آورد با يك حساب كتاب ساده مي توان فهميد هزينه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت كار با اين دانشي كه يادگرفته ايد مي توانيد صدها برابر اين هزينه را بدست آوريد .
آموزش ويدئويي
 
 
پشتيباني و مزايا



اين دوره داراي پشتيباني مي باشند كه معمولا در ايران همچين چيزي ارائه نميشود . و اين ويژگي اين دوره ها را با ساير دوره هاي آموزشي متمايز مي كند.

بسياري از افرادي كه تمايل به راه اندازي سايت خودشون دارن در اولين لحظاتي كه گفتگو رو شروع ميكنن ميگن ما يك سايت ساده ميخوايم. در اين مقاله قصد داريم درباره اين مسئله صحبت كنيم كه سايت ساده چي هست ، چطوري طراحي ميشه ، آيا ميشه بعدها امكانات اون رو افزايش داد يا خير . با ما در ادامه اين مقاله همراه باشيد.

سايت ها از نظر نوع طراحي به دو بخش استاتيك (ايستا) و دايناميك تقسيم بندي ميشن . سايت استاتيك با استفاده از HTML و CSS و ... ساخته ميشه اما فاقد بخش مديريت هست و شما براي اينكه يك قسمت از سايت رو بعدا ويرايش كنين ، بايد كدهاي سايت رو تغيير بدين . اين نوع طراحي امروزه بيشتر در حد پروژه هاي دانشجويي مورد استفاده قرار ميگيره و خيلي خيلي كم پيش بياد كه يك مشتري از شما چنين سايت رو تقاضا كنه.

دسته دوم كه سايت هاي دايناميك گفته ميشن ، داراي بخش مديريت بوده و شما ميتونين با استفاده از امكانات بخش مديريت سايت رو ويرايش كنين. مسئله اصلي اينجاست كه بسياري از مواقع كاربر در ابتداي صحبت هاش ميگه من يك سايت ساده ميخوام و بعد ميگه مثلا : كه يه سري محصول داريم بخرن !

يعني درواقع سايت فروشگاهي ميخواد اما اولين جمله رو با استفاده از كلمه ساده شروع ميكنه . قيمت طراحي سايت بر اساس جزئياتي كه مشتري بخواد خيلي تغيير ميكنه و بارها پيش اومده كه مشتري خواسته هايي روي سايت داره كه از نظر خودش سادس اما پياده سازي اون بسيار سخت هست. البته موارد برعكس هم وجود داره كه مشتري ممكنه چيزايي بخواد كه از نظر خودش خيلي سخت هست اما در عمل پياده سازي اين موارد كار سختي نيست.

سايت ساده از نظر ما به سايتي گفته ميشه كه در اون شما بتونين عكس ، فيلم ، آدرس ، شماره و توضيحاتي از شركتتون و محصولاتتون ارائه بدين اما مواردي مثل خريد و فروش و ... داخل سايت وجود نداشته باشه. زماني كه شما نياز به فروش آنلاين دارين ، ديگه سايت شما ساده تلقي نخواهد شد.

گاها ممكنه شما به يك فروشگاه با امكانات كم نياز داشته باشين يا حتي فقط به يك سيستم ثبت سفارش كه پياده سازي اين موارد هزينه خيلي كمتري نسبت به يك فروشگاه كامل با امكانات متعدد داره اما در چنين شرايطي سايت شما ديگه يك سايت ساده مطلق تلقي نخواهد شد بلكه ميتونين بگين يك سايت فروشگاه با سيستم فروش ساده ميخوام.

بازهم تاكيد ميكنيم كه قيمت طراحي يك سايت بر اساس جزئياتي كه شما ميخواين ميتونه بسيار كم يا زياد بشه پس بايد بدونين كه بعضي از موارد درخواستي شما براي پياده سازي ممكنه خيلي سخت و پيچيده باشه ، بعضي موارد كه از نظر خودتون سخت هست و خاص ممكنه از لحاظ پياده سازي ساده باشه پس نهايتا اون چيزي كه از نظر شما ساده تلقي ميشه ، ممكنه اصلا و ابدا ساده نباشه.

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوي ساماندهي از وزارت ارشاد و قرارداد مستقيم با بانك صادرات پرداخت امن و راحتي را براي شما تضمين ميكند .

براي شناخت مي توانيد به  آموزش طراحي سايت رجوع كنيد .

به سبب توضيح https://virgool.io/@labraseo/آموزشگاه-دوره-آموزش-طراحي-سايت دنبال كنيد


برچسب: آموزش طراحي سايت، طراحي وب سايت، طراحي سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۱:۵۲ توسط:عرفان مرادي موضوع:

معرفي تركيب هاي موسسه آموزش طراحي سايتحرفه اي

فراگيري روش هاي آموزشگاه آموزش طراحي سايتبصورت اينترنتي

عزيزان گرامي ، دوره هاي تخصصي و كاربردي طراحي سايت با همت آموزشگاه طراحي سايت لرنو وب و شركت داده پردازان ايفانت برگزار ميگردد.

آموزش طراحي سايت - دوره آموزش طراحي سايت

مدت هاست كه دوره هاي طراحي سايت در ايران به صورت تئوري و يا به گونه اي برگزار ميگردند كه در پايان دوره معمولا شما به يك طراح سايت تبديل نشده و نميتوانيد به صورت عملي وارد بازار كار شويد.

اگر قبلا با اين دوره هاي تئوري آشنا شده باشيد در آنها شركت كرده باشيد يقينا به اين سوالات در ذهن رسيده ايد .

اصلا آموزش خوبي در كشور وجود دارد ؟

اصلا دوره واقعي وجود دارد كه بتوان از آن كار ياد گرفت ؟

اصلا طراح سايت ها مي آيند اسرار كار خودشان را به ما ياد بدهند ؟

بنابراين ما تصميم گرفتيم در جهت رفع اين مشكلات يك دوره كاملا كاربردي برگزار كنيم . اين بار شركت داده پردازان ايفانت با برند لرنو وب كه از قديمي هاي طراحي سايت و سئوي ايران است با همكاري شركت داده پردازان ايفانت اقدام به ارائه كلاس هاي آموزشي طراحي سايت با كاربردي ترين تكنيك هاي روز كرده است.

اين دوره هاي طراحي سايت بصورت خصوصي برگزار مي گردند .

دوره ها بصورت خصوصي و كلاس هاي يك نفره يا نهايتا دو نفره برگزار مي گردد . به همين دليل آموزش براي خود شما اختصاصي مي شود و كيفيت كلاس ها بسيار بالاست .

چون كلاس ها خصوصي است اگر شركت و يا پروژه اي داشته باشيد آموزش ها بر اساس شركت و يا پروژه خودتان آموزش داده مي شود تا بالاترين بازدهي را داشته باشد .

فرم زير را پر كنيد تا كارشناسان ما با شما تماس بگيرند و در مورد دوره ها مشاوره رايگان دريافت كنيد .

آيا هزينه دوره ها بالاست ؟

خير , اين دوره كه مجموعا 20 روز زمان مي برد و سه ماه هم پشتيباني پس از دوره دارد يك دوره اي است كه براي شما خصوصي ارائه مي شود و با ارائه تجربيات شما را داراي مهارت هاي حرفه اي در طراحي سايت مي كند كه مي تواند درآمدهاي بسيار بالايي براي شما به ارمغان آورد با يك حساب كتاب ساده مي توان فهميد هزينه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت كار با اين دانشي كه يادگرفته ايد مي توانيد صدها برابر اين هزينه را بدست آوريد .
آموزش ويدئويي
 
 
پشتيباني و مزايا



اين دوره داراي پشتيباني مي باشند كه معمولا در ايران همچين چيزي ارائه نميشود . و اين ويژگي اين دوره ها را با ساير دوره هاي آموزشي متمايز مي كند.

پيدا كردن url تصاوير از طريق اينترنت اكسپلورر و فايرفاكس , پيدا كردن كد تصاوير
چگونه url را پيدا كنيم ؟ آموزش پيدا كردن url و آدرس تصاوير

 

چگونه url را پيدا كنيم ؟ پيدا كردن url تصاوير از طريق اينترنت اكسپلورر و فايرفاكس
براي بدست آوردن كد تصاوير از طريق مرورگرهاي معروف اينترنت اكسپلورر و يا فايرفاكس به روش زير عمل نماييد :

در Internet Explorer: بر روي تصوير كليك راست را انتخاب كنيد و آدرس تصوير را كپي كنيد.

 

در فايرفاكس: "روي عكس كليك كنيد و گزينه copy image location را بزنيد .

در كروم : روي عكس كليك كنيد و گزينه copy image address را بزنيد .

در microsoft edge : روي عكس كليك كنيد و گزينه copy picture را بزنيد .


هنگامي كه شما URL تصوير را داشته باشيد مي توانيد آن را به سند HTML اضافه كنيد.


يا در سامانه هاي وبلاگ يا شبكه هاي اجتماعي يا هرجاي ديگر در قسمت اضافه كردن عكس مي توانيد اين url را اضافه كنيد .

ادرس هاي url اطلاعاتي درباره شركت و اطلاعات بسيار مفيدي درباره آنچه كه شركت به آن مي انديشد در اختيار افراد قرار ميدهد .

اين اطلاعات قاعدتا براي هكرها بسيار مفيد و كاربردي خواهد ود .

url ها يا خارجي هستند يا داخلي كه اصطلاحا به آن ها External , internal گفته ميشود .

كه url هاي خارجي از domain سايت اصلي سازمان پيروي نميكند .اما شما ميتوانيد به راحتي با استفاده از گوگل به interal هاي

يك سايت دست پيدا كنيد .

internal URL ها به طور كلي از دامنه خاص تبعيت ميكنند .

در واقع internal URL وقتي مطرح ميشود يعني تمام ادرس ها از يك دامنه تبعيت ميكنند به همين دليل وب سايت ها با هم

ارتباط نزديكي دارند به طور كلي ادرس هايي هستند كه به سرور هاي داخل شبكه متصلند و به راحتي هر فردي ميتواند به اطلاعات

داخلي آن دسترسي پيدا كند .

internal URL ها توسط فايروال هاي بيروني محافظت ميشوند . اكثر شركت ها براي URL هاي خودشان يك ساختار خاص در نظر گرفته اند .

بنابراين اگر شما external URL را پيدا كنيد ميتوانيد در اين ميان به internal URL آن نيز پي ببريد .اين internal URL به طور كلي

به دپارتمان ها و سرويس هاي مختلفي در حوزه تجاري سازمان مربوطه اتصال دارند .

براي اينكه بتوانيد به internal URL ها دسترسي پيدا كنيد ميتوانيد از ابزاهاي مانند netcraft.com استفاه كنيد .كه يكي از سريع ترين

ابزار هايست كه به شما كمك ميكند اما اين ابزار علاوه بر اين شناسايي ،پيش زمينه ي هك را نيز فراهم ميكن .

ابزارهاي ديگر هم هستند كه به صورت آنلاين اسكن را انجام ميدهند مانند Link Extractor كه كند تر از ابزارهايي هستند كه اسكن ها

را به صورت آماده در اختيار شما ميگذارند.
 
استراتژي محتواچگونه آدرس تصاوير را پيدا كنيم ؟

 

پيدا كردن آدرس تصاوير در مروگر ها ي مختلف گزينه هاي متفاوتي دارد مثلا :

در مرور گر اكسپلورر بايد راست كيك كنيد و آدرس را كپي كنيد.

در مرورگر فاير فاكس روي عكس copy image location را بزنيد .

لرنو وب با دارا بودن نماد اعتماد از وزارت صنعت و معدن و لوگوي ساماندهي از وزارت ارشاد و قرارداد مستقيم با بانك صادرات پرداخت امن و راحتي را براي شما تضمين ميكند .

به سبب يادگيري مي توانيد به  دوره آموزش طراحي سايت مراجعه كنيد .

به سبب معارفه سايت منتو عروس  برويد


برچسب: آموزش طراحي سايت، طراحي وب سايت، طراحي سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۲:۱۳ توسط:عرفان مرادي موضوع: