سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه .

سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه

خريد اينترنتي ميخ پرچ آلومينيومي 16*5 سرپهن متحد پرچ از سايت پخش نيكو

خريد اينترنتي ميخ پرچ آلومينيومي 16*5 سرپهن متحد پرچ در فروشگاه good4p


آشنايي با ميخ پرچ

به استوانه ي ابزار شكل شبيه ميخ را ميخ پرچ مي گويند.كه براي اتصال هميشگي صفحات به يكديگر استفاده مي شود. قطر، طول و شكل سر ميخ پرچ كه بيشتر به نام  سر پهن شناخته مي شود؛ سه فاكتور مهمي است كه بايد قبل از خريد ميخ پرچ به آن توجه كنيد، تا در نتيجه اتصال محكمي ايجاد شود.

جهت معارفه ابزار مي توانيد به اينجا مراجعه كنيد

عمليات پرچ كاري درست برعكسه پيچ و مهره است و دائمي مي باشد و بايد از اتصال پرچ، زماني استفاده كنيم كه ديگر نيازي به جداسازي قطعات از يكديگر نباشد


براي فراگيري ابزار مي توانيد به خريد ميخ پرچ  برويد



برچسب: ميخ پرچ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۷:۵۱ توسط:عرفان مرادي موضوع:

فروش آنلاين گونيا نگهدارنده طاقچه ديواري در فروشگاه گودفورپي

خريد گونيا نگهدارنده طبقه ديواري  از سايت گودفورپي

معرفي گونيا كشويي


 امروزه براي دكوراسيون خانه از نصب طبقات چوبي و ام دي اف به ديوار استفاده مي كنند تا با قرار دادن وسايل تزييني و دكور باعث زيبايي فضا و دكوراسيون محيط خانه شوند. گونيا طبقه آهني يك نوع يراق بسيار كاربردي مي باشد كه با نصب آن به ديوار مي تواند انواع طبقات چوبي و MDF را نگهداري كند. اين مدل گونيا طبقه از آهن مقاوم و درجه يك ساخته شده است كه به وسيله ي آن مي توانيد طبقات ام دي اف و چوبي را به راحتي به ديوار نصب كنيد. گونيا نگهدارنده طبقه داراي 6 عدد سوراخ جاي پيچ مي باشد كه با استفاده از 3 پيچ ام دي اف و يا پيچ رولپلاك به ديوار وصل مي شود و با 3 پيچ ديگر صفحه ام دي اف بر روي آن قرار مي گيرد.گونيا نگهدارنده طبقه در سايزهاي متفاوت ساخته شده است كه بر اساس سايز گونيا و اندازه صفحه تحمل بار براي هر جفت بين 10 الي 20 كيلوگرم مي باشد.


جهت شناخت ابزار مي توانيد به گونيا مراجعه كنيد

روش خريد گونيا نگهدارنده



جنس گونيا كشويي آهن گالوانيزه ميباشد و منحني بكار رفته در آن، باعث استحكام هر چه بيشتر اين محصول ميشود. لذا اين نوع گونيا ميتواند سنگيني بيشتري را براي نگه داشتن طبقات تحمل كند. از طرفي قطعه كشويي نيز در آن تعبيه شده است كه ميتواند طول گونيا رو به اندازه دلخواه(حداكثر اندازه اين قطعه در تصوير نشان داده شده است) بزرگتر كند. در حال حاضر اين گونيا در دو سايز موجود ميباشد. سايز كوچك و سايز بزرگ كه ابعاد آن در داخل تصوير قابل مشاهده ميباشد


جهت يادگيري ابزار مي توانيد به گونيا فروشي  برويد



برچسب: گونيا ديواري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۶:۵۰ توسط:عرفان مرادي موضوع:

خريد آنلاين درب كولر آبي مدل آبسالي ابعاد 4500 از شركت گودفورپي

خريد در كولر آبي مدل آبسالي ابعاد 4500  در سايت پخش نيكو

معرفي در كولر آبي
 استفاده از كولر آبي در فصل گرما در مناطق گرمسيري بسيار افزايش مي يابد البته امروزه قطعات كولر آبي در كشور به وفور يافت ميشود. يكي از قطعات كولر آبي درب آن ميباشد. بالاخره بعد از مدتي استفاده، رنگ آن ميپرد،زنگ ميزند،ميپوسد و يا حتي ممكن است از حالت اصلي خارج شود و در جايگاه خود قرار نگيرد. با توجه به اينكه كولر آبي سايز هاي متفاوتي دارد، درب آن نيز چنين است. ابتدا بايد اندازه كولر آبي را تشخيص داد و سپس براي تهيه درب آن اقدام نمود. رنگ در كولر آبي معمولا سفيد است. درون آن جايگاهي براي پوشال تعبيه شده است و سوراخ هايي درون آن قرار دارد تا ميله هاي پوشال گير در آن قرار گيرد. جنس در كولر آبي معمولا از آهن است كه روي آن را رنگ ميكنند.

جهت آشنايي ابزار مي توانيد به كولر پوشالي وارد شويد

نحوه تهيه و خريد در كولر آبي
ابتدا مطمئن شويد درب كولر آبي با سايز آن مطابقت دارد سپس براي خريد آن ميتوان اقدام نمود. با توجه به توضيحاتي كه در بالا ذكر شد، ميتوان به راحتي اين محصول را تهيه نمود. البته خريداران محترم ميتوانند اين محصول را با قيمت مناسب و كيفيت مطلوب از فروشگاه گودفورپي تهيه بفرمايند.

براي توضيح ابزار مي توانيد به گودفورپي رجوع كنيد


برچسب: كولر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۳۶:۲۴ توسط:عرفان مرادي موضوع:

چاكرا كف دست را به سهولت فعال كنيد و نشانه هاي بسته بودن چاكرا اول را در كنار فعال سازي چاكراي ريشه

چاكرا ريشه كه به زبان سانسكريتي (Mūlādhāra) ناميده مي‌شود، اولين مركز انرژي ما هست كه اساس و نقطه شروع توسعه را تشكيل مي‌دهد.  نيروي حياتي چاكرا ريشه از زمان لقاح شروع مي شود و با تقسيم سلول‌ها در طي جنين سازي، انرژي نيروي حياتي ادامه مي يابد.

ستون فقرات از پايين (چاكرا ريشه) شروع به تكامل مي‌كند و به سمت بالا (چاكرا تاج) به حركت در مي‌آيد و در انتها اندام‌ها رشد خود را آغاز مي‌كنند. چاكرا ريشه با اولين كاري كه پس از تولد انجام مي‌دهيم مرتبط است و آن سوالات مفهومي مبتني بر شناخت (تفكر) مانند «آيا من اين‌جا هستم؟» و «سيستم خانوادگي» است.

چاكرا ريشه از همه چاكراها غريزي‌تر است و مي‌توان آن را مركز بقا‌ي شما دانست مانند؛ انرژي اوليه، بقا جنگ، پرواز يا پاسخ به انجماد است كه از انرژي چاكرا ريشه آغاز مي‌شود. اين چاكرا طبيعت اوليه و حيواني شما براي زنده ماندن است. در ادامه علائم بسته بودن چاكرا اول را ذكر مي‌كنيم.

اين حس ابتدايي جهان است كه هر نوزاد تازه متولد شده درگير آن مي‌شود كه در اصطلاح مي‌گويند كودك “ريشه زايي” مي‌كند. نوزاد از طريق دهان و حس بويايي، سر خود را مي‌چرخاند، “ريشه” مي‌دواند و راه خود را پيدا مي‌كند.

كودك براي زنده ماندن و تامين نياز اوليه خود بدون جستجو به سمت غذا حركت مي‌كند تا اولين تأييد ابتدايي خود را از اين جهان بگيرد.
رشد چاكرا ريشه

علائم بسته بودن چاكرا اول در شناخت آن مطرح مي‌شود. اولين مرحله،   اعتماد در برابر بي اعتمادي است كه ارتباط تنگاتنگي با رشد چاكرا ريشه دارد.

چاكراي تعادل ريشه براي ذهن اين قابليت‌ها را ايجاد مي‌كند؛ تمركز بهبود يافته، پايداري، تفكر روشن، توانايي در تعيين اهداف، توانايي اولويت بندي. تعادل در چاكراي ريشه از نظر احساسي منجر به ايجاد علاقه، عشق، هيجان و عزم راسخ مي‌شود.

بهبود زخم‌هاي روحي و رواني كه در چاكرا ريشه نگه‌داري مي‌شوند بايد به صورت عميق‌تر با روان‌درماني بررسي و از بين برده شوند. براي اين نوع روان‌درماني مي‌توان به روان‌درماني تروما، ريكي-تامو، آساناهاي مخصوص يوگا، تاي‌چي و مراقبه حركتي روي آورد؛ چرا كه انرژي‌هاي عاطفي راكد جمع‌شده را از بين مي‌برد.
علائم بسته بودن چاكرا اول: امكانات چاكرا ريشه

با رفع علائم بسته بودن چاكرا اول، انرژي چاكرا ريشه به ما اين امكان را  مي‌دهد تا ديگر در زمان‌ و موقعيت‌هاي دشوار در زندگي خود شجاعت، تدبير و اراده كافي را براي رويارويي با آن ها به كار ببنديم.

چاكرا ريشه، ما را با انرژي معنوي نياكان خود متصل مي‌كند و اجداد ما را به چالش مي‌كشند و در انتها پيروز مي‌شوند. جالب است بدانيد كه ريشه چاكرا خاطرات اجدادي ما را  با خودبه همراه دارد، در نتيجه همه افراد با چالش‌ها يا عدم تعادل در چاكرا ريشه روبرو مي‌شوند.

خاطراتي مانند جنگ، قحطي، بلاياي طبيعي، عوامل تهديدكننده بقاياي اساسي همگي در انرژي چاكرا ثبت مي‌شوند و با نقش بستن در بدن ظريف (انرژي زندگي) از نسلي به نسلي ديگر انتقال پيدا مي كنند كه منجر به شكل‌گيري الگوهاي نسلي ناخودآگاه مي‌شود.

به سبب آشنايي بيشتر مي توانيد به چاكرا دنبال كنيد

علائم بسته بودن چاكرا اول: رنگ چاكرا ريشه

چاكرا ريشه اولين مركز از هفت مركز انرژي است و همچنين متراكم‌ترين هفت چاكرا محسوب مي‌شود. متراكم‌ترين رنگ در بين تمامي چاكراها  رنگ قرمز است كه به اين چاكرا تعلق دارد.

قرمز با آن‌كه كم‌ترين طول موج در طيف مرئي است اما تحريك كننده‌ترين رنگ محسوب مي‌شود تنها به اين خاطر كه شبكيه را به جلو مي كشد و  تمام انرژي و توجه ما به بيرون معطوف مي‌شود.

دليل استفاده  از رنگ قرمز براي چراغ هاي توقف و علائم توقف نيز همين است. بعد از دادن دستور توجه از سوي رنگ چاكرا ريشه، اين رنگ خطر را براي ما نشان مي‌دهد تا بالافاصله اقدام كنيم.

از آن‌جايي كه قرمز بودن رنگ خون و تماس اوليه ما با آن در هنگام تولد، آن را نيروي حيات مي‌نامند. از لحاظ معنايي دربردارنده معناي انرژي و ارتباط ما با زمين است كه نويد بقا را مي‌دهد. براي رفع علائم بسته بودن چاكرا اول، مي‌توانيد از رنگ قرمز استفاده كنيد.
علائم بسته بودن چاكرا اول: آسيب ها

ممكن است علائم بسته بودن چاكرا اول، به خاطر آسيب‌هاي گذشته ما بروز كرده باشد. تجربيات زيبا و شفابخش همراه با لحظات شاد از گذشته به وجود مي‌آيند كه به ما قدرت و الهام مي دهند تا مسير خود را ادامه دهيم. اما در كنار اين تجربيات نيزمي‌توانيم احساسات دردناكي را در چاكرا ريشه تجربه كنيم.

خاطرات و آسيب‌هاي مدفون، آسيب‌هاي عاطفي پردازش نشده و نااميدي‌هايي كه به شدت در آگاهي ما نقش بسته بودند در صورت وجود شرايط خود را نشان مي‌دهند تا در نهايت بتوانند بهبود يافته و برطرف شوند. نااميدي لزوما بد نيست؛ چرا كه به معناي انتقال و برداشتن يك گام موثر به سمت آموزش است.

هر مرحله يادگيري در زندگي ما با تصحيح يك ايده نادرست، با “نااميدي” همراه است. چاكرا ريشه اغلب با نااميدي‌هاي دردناك پر شده است اما با كار كردن بر روي اين بدبختي‌ها و تجربيات تلخ، آن‌ها را به تجربيات ارزشمند و فرصت‌هاي توسعه تبديل مي‌كنيم.

ما تا زماني كه زنده هستيم با مشكلاتي روبرو خواهيم شد، اما مهم طرز نگاه ما به آن‌ها است؛ چرا كه افراد بي اطلاع از بسته بودن چاكرا اول،  آن‌ها را تنها به چشم يك بدبختي به حساب مي‌آورند اما عقلا آن‌ها را به عنوان تجربيات ارزشمند و سودمند زندگي خود قلمداد مي‌كنند.

با ياد گرفتن از آن‌ها و كار كردن بر روي خومان، پيشرفت قابل توجهي در رشد معنوي خود خواهيم داشت در صورت انجام ندادن آن در رنج خواهيم افتاد. ما مي‌توانيم با شناخت آسيب‌ها و كاهش علائم بسته شدن چاكرا اول از رنج رهايي پيدا كنيم.

جهت معرفي بيشتر مي توانيد به چاكرا وارد شويد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۰:۳۰ توسط:عرفان مرادي موضوع:

چاكرا كف دست را به سهولت فعال كنيد و علائم غيرفعال بودن چاكرا اول را در كنار راه اندازي چاكراي ريشه

به عنوان يك نوزاد، اگر مراقبان شما به طور مداوم آنچه را كه براي زنده ماندن نياز داريد مانند (غذا، آب، عشق، محبت و آرامش عاطفي) براي شما فراهم كنند، پس در دنيا احساس امنيت خواهيد كرد.

در نتيجه اين حس به شما القاء مي‌شود كه مي توان به دنيا اعتماد كرد تا نيازهاي اساسي شما تامين شود. اگر اطراف شما را بي‌نظمي فراگرفته و افرادي كنارتان نيستند تا از نظر عاطفي مراقب‌تان باشند، از كمبود اعتماد به نفس و عدم امنيت رنج خواهيد برد در نتيجه با چاكرا ريشه مشكل پيدا مي‌كنيد.

عدم تعادل و احساس امنيت شما به ميزان قابل توجهي تحت تأثير احساس امنيت شما در كودكي است. با شناخت علائم بسته بودن چاكرا اول، به راحتي مي‌توانيد در زمان درست اقدام به بهبود اين چاكرا مهم كنيد.
نقش چاكرا ريشه

چاكرا ريشه، چاكرا ثبات، امنيت و نيازهاي اساسي ما است. چاكرا ريشه از هر آنچه شما را براي ايجاد ثبات در زندگي خود تشكيل مي دهد تشكيل شده است.

اين چاكرا شامل نيازهاي اساسي شما مانند غذا، آب، سرپناه، ايمني و همچنين نيازهاي عاطفي شما به اتصال متقابل و بي باك بودن است. وقتي اين نيازها برآورده مي شود، احساس مي كنيد در زمين و ايمن هستيد.

چاكرا اول مهمترين چاكرا است زيرا چاكرا بنيادي (يا مول) است. به همين دليل شناخت علائم بسته بودن چاكرا اول، بسيار مهم است.

چاكرا ريشه با بدن فيزيكي همراه است كه شامل غدد فوق كليه، روده بزرگ، كليه ها، اسكلت و استخوان ها، ماهيچه ها و خون شرياني است كه از محفظه سمت چپ قلب جريان دارد و اكسيژن و مواد مغذي را به بافت بدن ما منتقل مي كند.

چاكرا ريشه پيوندهاي بين سيستم انرژي زا و دنياي فيزيكي ما را فراهم مي كند و پايگاه ما براي انرژي نيروي زندگي ما است. به ما انگيزه غذا خوردن، خوابيدن و توليد مثل مي دهد.

وقتي صحبت از ماهيت روانشناختي و معنوي ما مي شود، به ما كمك مي كند تا يكپارچگي شخصي، عزت نفس و احساس تعلق خود را پرورش دهيم. در صورت ديدن علائم بسته بودن چاكرا اول، اقدام به اصلاح آن را آغاز كنيد.
انرژي چاكرا ريشه

انرژي هاي ريشه چاكرا به ما كمك مي كند تا احساس زمين بودن و ارتباط با اين زمين را داشته باشيم، به ما مكاني براي “ريشه” دادن زندگي خود و جريان انرژي براي هدايت ما در مسير زندگي خود مي دهد.

وقتي اين انرژي ها گير، راكد، عدم تعادل يا مسدود شده باشند، نشاط و ذوق زندگي ما نيز به خطر مي افتد.

اين حالت مي تواند زماني اتفاق بيفتد كه احساس تعلق ما در جهان به طريقي تهديد شود، يا به عنوان ضربه تجربه شود و احساس عميق ناامني در ما ايجاد شود. ديدن علائم بسته بودن چاكرا اول، به معني اختلال انرژي در اين چاكرا است.

چاكراي تعادل ريشه براي ذهن اين قابليت‌ها را ايجاد مي‌كند؛ تمركز بهبود يافته، پايداري، تفكر روشن، توانايي در تعيين اهداف، توانايي اولويت بندي. تعادل در چاكراي ريشه از نظر احساسي منجر به ايجاد علاقه، عشق، هيجان و عزم راسخ مي‌شود.

بهبود زخم‌هاي روحي و رواني كه در چاكرا ريشه نگه‌داري مي‌شوند بايد به صورت عميق‌تر با روان‌درماني بررسي و از بين برده شوند. براي اين نوع روان‌درماني مي‌توان به روان‌درماني تروما، ريكي-تامو، آساناهاي مخصوص يوگا، تاي‌چي و مراقبه حركتي روي آورد؛ چرا كه انرژي‌هاي عاطفي راكد جمع‌شده را از بين مي‌برد.
علائم بسته بودن چاكرا اول: امكانات چاكرا ريشه

با رفع علائم بسته بودن چاكرا اول، انرژي چاكرا ريشه به ما اين امكان را  مي‌دهد تا ديگر در زمان‌ و موقعيت‌هاي دشوار در زندگي خود شجاعت، تدبير و اراده كافي را براي رويارويي با آن ها به كار ببنديم.

چاكرا ريشه، ما را با انرژي معنوي نياكان خود متصل مي‌كند و اجداد ما را به چالش مي‌كشند و در انتها پيروز مي‌شوند. جالب است بدانيد كه ريشه چاكرا خاطرات اجدادي ما را  با خودبه همراه دارد، در نتيجه همه افراد با چالش‌ها يا عدم تعادل در چاكرا ريشه روبرو مي‌شوند.

خاطراتي مانند جنگ، قحطي، بلاياي طبيعي، عوامل تهديدكننده بقاياي اساسي همگي در انرژي چاكرا ثبت مي‌شوند و با نقش بستن در بدن ظريف (انرژي زندگي) از نسلي به نسلي ديگر انتقال پيدا مي كنند كه منجر به شكل‌گيري الگوهاي نسلي ناخودآگاه مي‌شود.

براي معرفي بيشتر مي توانيد به صفحه برويد

علائم بسته بودن چاكرا اول: رنگ چاكرا ريشه

چاكرا ريشه اولين مركز از هفت مركز انرژي است و همچنين متراكم‌ترين هفت چاكرا محسوب مي‌شود. متراكم‌ترين رنگ در بين تمامي چاكراها  رنگ قرمز است كه به اين چاكرا تعلق دارد.

قرمز با آن‌كه كم‌ترين طول موج در طيف مرئي است اما تحريك كننده‌ترين رنگ محسوب مي‌شود تنها به اين خاطر كه شبكيه را به جلو مي كشد و  تمام انرژي و توجه ما به بيرون معطوف مي‌شود.

دليل استفاده  از رنگ قرمز براي چراغ هاي توقف و علائم توقف نيز همين است. بعد از دادن دستور توجه از سوي رنگ چاكرا ريشه، اين رنگ خطر را براي ما نشان مي‌دهد تا بالافاصله اقدام كنيم.

از آن‌جايي كه قرمز بودن رنگ خون و تماس اوليه ما با آن در هنگام تولد، آن را نيروي حيات مي‌نامند. از لحاظ معنايي دربردارنده معناي انرژي و ارتباط ما با زمين است كه نويد بقا را مي‌دهد. براي رفع علائم بسته بودن چاكرا اول، مي‌توانيد از رنگ قرمز استفاده كنيد.
علائم بسته بودن چاكرا اول: آسيب ها

ممكن است علائم بسته بودن چاكرا اول، به خاطر آسيب‌هاي گذشته ما بروز كرده باشد. تجربيات زيبا و شفابخش همراه با لحظات شاد از گذشته به وجود مي‌آيند كه به ما قدرت و الهام مي دهند تا مسير خود را ادامه دهيم. اما در كنار اين تجربيات نيزمي‌توانيم احساسات دردناكي را در چاكرا ريشه تجربه كنيم.

خاطرات و آسيب‌هاي مدفون، آسيب‌هاي عاطفي پردازش نشده و نااميدي‌هايي كه به شدت در آگاهي ما نقش بسته بودند در صورت وجود شرايط خود را نشان مي‌دهند تا در نهايت بتوانند بهبود يافته و برطرف شوند. نااميدي لزوما بد نيست؛ چرا كه به معناي انتقال و برداشتن يك گام موثر به سمت آموزش است.

هر مرحله يادگيري در زندگي ما با تصحيح يك ايده نادرست، با “نااميدي” همراه است. چاكرا ريشه اغلب با نااميدي‌هاي دردناك پر شده است اما با كار كردن بر روي اين بدبختي‌ها و تجربيات تلخ، آن‌ها را به تجربيات ارزشمند و فرصت‌هاي توسعه تبديل مي‌كنيم.

ما تا زماني كه زنده هستيم با مشكلاتي روبرو خواهيم شد، اما مهم طرز نگاه ما به آن‌ها است؛ چرا كه افراد بي اطلاع از بسته بودن چاكرا اول،  آن‌ها را تنها به چشم يك بدبختي به حساب مي‌آورند اما عقلا آن‌ها را به عنوان تجربيات ارزشمند و سودمند زندگي خود قلمداد مي‌كنند.

با ياد گرفتن از آن‌ها و كار كردن بر روي خومان، پيشرفت قابل توجهي در رشد معنوي خود خواهيم داشت در صورت انجام ندادن آن در رنج خواهيم افتاد. ما مي‌توانيم با شناخت آسيب‌ها و كاهش علائم بسته شدن چاكرا اول از رنج رهايي پيدا كنيم.

به سبب شناخت بيشتر مي توانيد به https://aramgroup.ir/علائم-بسته-بودن-چاكرا-اول رجوع كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۷:۱۷:۲۰ توسط:عرفان مرادي موضوع:

از كدام مجموعه ميتوان شيرآلات بهداشتي بدون واسطه بخريم؟

شيرآلات بهداشتي از كدام فروشگاه باشد؟

 

اين روزها مردم به خاطر مشغله هايي كه در زندگي هاي روزمره خود دارند علاقه دارند تا وظايف شخصي را آنلاين انجام دهند. كارهاي كه در صورتي كه از فروشگاه معتبر باشد باعث ميشود در زمان و هزينه رفت و آمد افراد صرفه جويي نمايد. يكي از چيزهايي كه امكان دارد هنوز سفارش آن براي مردم جا نيافتاده باشد خريد شيرآلات بهداشتي به شكل كاملاً آنلاين است. خريد شيرآلات بهداشتي يكي از مواردي است شكل اينترنتي هم مي توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبروز ترين سايتهاي اينترنتي ابزار آلات سر بزنيد ميتوانيد به كليپ مراجعه كنيد.

نكاتي كه قبل از خريد شيرآلات بايد توجه نماييد

اگر چه براي خريد هر گونه لوازم بهداشتي و ساختماني بايد حتما از مشاوره يك فرد متخصص كمك گرفت تا محصولي با كيفيت خريداري نماييم ، ولي به طور كلي براي خريد شيرآلات سرويس بهداشتي توجه به موارد زير در اولويت خواهند بود :

    قيمت
    رنگ و شكل ظاهري
    ساخت داخل يا خارج
    نظافت راحت
    نصب آسان
    عدم تغيير رنگ و لك شدن شيرآلات
    توجه به سبك و ديزاين سرويس بهداشتي
    ارتفاع شير تا روشويي
    جنس و متريال به كار رفته در آن
    هوشمند يا ساده بودن شير








يك شير آب با كيفيت و خوب نه تنها مي تواند زندگي شما را راحت تر كند بلكه مشكلات زيادي را نيز براي شما كاهش دهد. اگر شير بدي انتخاب شود ، در آينده به طور مداوم نياز به تعمير پيدا كرده ، كه دردسرهاي بي پايان را به زندگي وارد مي كند. با انتخاب يك شير استاندارد و يا هوشمند ، مي توايند از هدر رفت آب نيز تا حد بسيار زيادي جلوگيري نماييد .شير آلات بي كيفيت به راحتي شكسته مي شوند و جايگزين نمودن آنها مشكل است.

نكته مهم ديگري كه در هنگام خريد هرگونه شيرآلات سرويس بهداشتي بايد مدنظر قرار دهيم ، ارتفاع و بلندي متناسب و استاندارد مي باشد . اگر فاصله خيلي بيشتر باشد باعث خيس شدن لباس ما شده و اگر كمتر از حد معمول باشد ، مراحل شستشو با سختي همراه خواهد شد .

به سبب توضيح مي توانيد به https://good4p.com/شيرالات-و-بهداشتي برويد


برچسب: خريد شيرآلات بهداشتي،قيمت شيرآلات بهداشتي،فروش شيرآلات بهداشتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۴۱:۳۲ توسط:عرفان مرادي موضوع:

انتخاب ابزار به شكل غير حضوري

آيا مي توان از سايت خريد شيرآلات بهداشتي انجام داد؟

 

دراين روزگار افراد به خاطر مشغله هايي كه در زندگي هاي روزمره خود دارند علاقه دارند تا خريد هاي خود را اينترنتي انجام دهند. خريد هاي كه در حالي كه از فروشگاه معتبر باشد باعث ميشود در وقت و هزينه نقليه افراد صرفه جويي نمايد. يكي از مواردي كه شايد هنوز تهيه آن براي مردم عجيب باشد خريد شيرآلات بهداشتي به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. تهيه شيرآلات بهداشتي يكي از مواردي است صورت آنلاين هم مي توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبروز ترين سايتهايخريد ابزار آلات صنعتي سر بزنيد ميتوانيد به good4p.com مراجعه كنيد.

كاربرد هاي شيرآلات:

علاوه بر قطع و وصل جريان آب و تنظيم جريان و تركيب آب سرد و گرم با هم، كاربرد ديگر شيرآلات بهداشتي، از لحاظ زيبايي و نماي داخلي مي‌باشد كه امروزه به اولويت اول تبديل شده است و نكته بعدي صرفه‌جويي در مصرف آب مي‌باشد.
مشخصات فني شيرآلات به طور كلي:

به طور كلي شيرآلات از دو جنس آلياژهاي برنج يا سرب خشك ساخته مي‌شوند و تنها  روكش‌هاي آنهاست كه تفاوت‌هاي ظاهري در آنها ايجاد مي‌كند. از ميان اين دو جنس برنج بهتر از سرب خشك عمل مي‌كند. زيرا سرب پس از مدتي دچار خوردگي شده و علاوه بر آن از نظر بهداشتي نيز زيانهايي را در پي خواهد داشت، براي همين امر از استفاده شير اشپزخانه سرب اصلا توصيه نمي شود و صدمه زيادي به سلامتي انسان مي زند. به همين دليل اين نوع شيرآلات از نظر استاندارد مورد تاييد نيستند و غير بهداشتي محسوب مي‌شوند.
قوانين استاندارد درمورد همين امر كه بايد در يك شير استاندارد رعايت شود:

مطابق استاندارد ۶۶۷۹ و ۱۵۴۶ كليه قسمت‌هاي فلزي بكار رفته در ساخت شيرآلات بهداشتي (به استثناي دستگيره) از آلياژ برنج بايد باشند.

در هر صورت قطعات در تماس با آب نبايد از آلياژ برنجي با بيش از ۲/۵ درصد سرب باشند. انواع روكش‌هايي كه براي شيرآلات كاربرد بيشتري دارند عبارتند از: برنج، برنز، مس و استيل كه از ميان آنها اگر استيل استنلس اصل باشد، از ديگر اجناس بهتر است. چرا كه هم مقاومت بهتري در برابر پوسيدگي دارد و هم به خاطر ظاهرش كمتر لكه‌هاي آب را نشان مي‌دهد و از لحاظ زيبايي هم مناسب‌تر است.

ساير موار هم مثل برنز يا مس تنها آبكاري برنز و مس هستند و بيشتر جنبه تنوع بخشي دارند و شايد به خاطر رنگ زرد يا قرمزي كه دارند حس نوستالژيك به خريداران بدهد.

كليه مواد مورد مصرف در ساخت شيرآلات بهداشتي كه در تماس با آب هستند، بايد از جنسي انتخاب شوند كه در مقابل آب تا دماي ۹۰ درجه سانتيگراد و محيط استفاده مقاوم بوده و حين مصرف هيچگونه خوردگي نسبت به ساير قطعات مورد استفاده در شير نداشته باشند. همچنين نبايد سمي بوده و هيچگونه تغيير در كيفيت ظاهر و رنگ، بو و طعم آب آشاميدني مصرفي ايجاد كنند.

در ضمن نبايد منجر به رشد باكتري‌ها و به خطر انداختن سلامت انسان شوند.

سطوح خارجي آب كروم داده شده و پوشش نيكل كروم بايد مطابق الزامات استانداردهاي بندهاي ۲-۲ و ۶-۲ استاندارد شماره ۶۶۷۹ باشند. بعد از جنس فلز مورد استفاده در شيرآلات، آبكاري داراي اهميت فراوان است كه مي‌تواند در مقاومت شير تاثير بسزايي داشته باشد و هرچه كيفيت آبكاري بهتر باشد شيرآلات ديرتر فرسوده مي‌شوند.

مثلاً اگر شيرآلاتي داراي آبكاري ۲۵ ميكروني باشد و روكش آن هم استيل واقعي باشد، از نظر كيفي عمري بسيار طولاني خواهد داشت. حداقل ضخامت آبكاري براي نيكل ۱۰ ميكرون و كروم ۰/۳ ميكرون است. در مورد شيرهاي مخلوط آب گرم در سمت چپ و آب سرد در سمت راست قرار دارد.

انواع شيرآلات شامل شيرآلات ساده، كلاسيك، اهرمي، پدالي، چشمي (اتوماتيك) مي‌باشد كه در ادامه درباره هر كدام از اين شير ها توضيح داده مي شود، با ما همراه باشيد

براي آشنايي مي توانيد به قيمت شيرآلات بهداشتي رجوع كنيد


برچسب: خريد شيرآلات بهداشتي،قيمت شيرآلات بهداشتي،فروش شيرآلات بهداشتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۸:۴۶ توسط:عرفان مرادي موضوع:

خريد يراق آلات از كدام سايت باشد؟

خريد آنلاين يراق آلات چه مزايايي دارد؟

 

امروزه افراد به دليل مشغله هايي كه در زندگي هاي روزانه خود درگيرشان هستند پيگير هستند تا خريد هاي روزانه را سريع وراحت انجام دهند. كارهاي كه در صورتي كه از فروشگاه مطمئن باشد باعث ميشود در وقت و خرج جابه جايي افراد صرفه جويي نمايد. يكي از چيزهايي كه امكان دارد همچنان خريد آن براي مردم عجيب باشد خريد يراق آلات به شكل كاملاً آنلاين است. تهيه يراق آلات يكي از مواردي است صورت آنلاين هم مي توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبا كيفيت ترين فروشگاه هايخريد ابزار آلات صنعتي سر بزنيد ميتوانيد به گودفورپي مراجعه كنيد.

انواع يراق آلات كابينت

كابينت از قسمت هاي مهم آشپزخانه مي باشد كه به عنوان سازمان دهي اقلام مختلف به كار برده مي شود. يكي از نكات مهمي كه در هنگام ساخت و نصب كابينت بايد توجه داشت. در واقع يراق آلات كابينت لوازم ضروري است كه براي نصب و مونتاژ كابينت هاي آشپزخانه به كار برده مي شود. يراق آلات كابينت علاوه بر كاربردي كه دارند باعث زيباتر شدن نماي آشپزخانه و كابينت ها نيز مي شوند. اما قبل از اين كه به زيبايي توجه كنيد حتما بايد كاربرد يراق را در نظر بگيريد. در واقع به هنگام انتخاب يراق آلات كابينت كيفيت و كاربرد ان در اولويت اول قرار دارد. به طور مثال انتخاب يك دستگيره دكمه اي براي درب كابينت هايي كه وزن بالايي دارند اصلا درست و منطقي نمي باشد. از انواع يراق آلات كابينت مي توان به موارد زير اشاره كرد:

    لولا گازور
    ريل كشو كابينت
    جك كابينت
    دستگيره كابينت
    پايه كابينت



كاربرد لولا گازور و انواع آن

لولا گازور يكي از مهم ترين يراق كابينت مي باشد كه براي باز و بسته كردن راحت درب كابينت هاي آشپزخانه به كار برده مي شود. به طور كلي لولا ابزاري مفصل دار مي‌باشد كه دو قطعه را به يكديگر متصل كرده و يك يا هر دو قطعه حول محور لولا دوران مي‌كند. از انواع لولا گازور مي توان به لولا گازور ساده، لولا گازور مخفي، لولا گازور زاويه دار و لولا گازور آرام بند اشاره كرد. هر كدام از انواع لولا گازور داراي كاربرد و ويژگي هاي منحصر به فردي مي باشند كه بايد با توجه به كابينت انتخاب شوند.

 

لولا گازور ساده: اين نوع لولا گازور از ابتدايي ترين لولا براي كابينت مي باشد كه در دو نوع دو پيچ و چهار پيچ توليد مي شود. اين نوع لولا گازور ساده بايد از خصوصياتي همچون پيچ ريگلاژ بلند، ريگلاژ پذيري انتهاي لولا، قدرت جذب بالاي درب و جنس مقاوم برخوردار باشد.

لولا گازور مخفي: لولا گازور مخفي همان طور كه از نامش پيداست به صورتي نصب مي شود كه نه از بيبرون و نه از داخل ديده نخواهد شد. براي نصب آن بايد سوراخي به‌ اندازه‌ي برگه با مته ايجاد شود، سپس لولا درون سوراخ قرار گيرد كه پس از بسته شدن درب، لولا به‌هيچ‌ عنوان مشخص نباشد.

لولا گازور زاويه دار: برخي از كابينت هاي نصب شده در آشپزخانه به علت كمبود فضايي كه دارند نمي توان درب آن ها را 90 درجه باز كرد. لولا گازور زاويه دار يكي زا يراق آلات كاربردي است كه به شما اين امكان را مي دهد تا در هر زاويه اي كه مي خواهيد بتوانيد درب كابينت خود را باز و بسته نماييد.

لولا گازور آرام بند: لولا گازور آرام بند از دو بخش اصلي تشكيل شده است كه يكي روي بدنه كابينت و ديگري روي حفره‌اي دايره‌اي شكل قرار مي‌گيرد. درون لولا گازور آرام بند يك پمپ قرار داده شده است كه از ناگهاني بسته شدن درب كابينت و ايجاد صدا جلوگيري مي‌كند.

به سبب معرفي مي توانيد به فروش يراق آلات برويد


برچسب: قيمت يراق آلات،خريد يراق آلات،فروش يراق آلات،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۸:۲۷ توسط:عرفان مرادي موضوع:

نكات لازم در شروع فروش ابزار

بررسي فروش ابزار

هنگامي كه در حال طراحي يك مغازه ابزار فروشي هستيد، بايد از عناصري استفاده كنيد كه براي افراد جذاب است. سعي كنيد از رنگ‌هاي مناسب صنعت ابزار، براي تزئين مغازه خود استفاده كنيد. مانند تركيب رنگ‌هاي قرمز و سبز، قرمز و مشكي، نارنجي و خاكستري كه‌ مي‌تواند نمايش ابزارها را جذاب‌‌تر نمايد.

محصولات فروشگاه ابزار داراي دسته بندي‌هاي مختلفي هستند كه شامل ابزار برقي يا دستي در حوزه‌هاي مختلفي همچون نجاري، تاسيسات و ...‌ مي‌شود. تفكيك آنها باعث‌ مي‌شود مشتريان زودتر و راحت‌‌تر محصول را يافته و خريداري كنند.

تاثير ورودي ابزارفروشي در جذب مشتري

به همين دليل است كه دكوراسيون مغازه ابزار فروشي شما و نحوه چيدمان آنها تاثير زيادي در جذب مشتري دارد.


فراهم كردن ابزارها

شما مي‌توانيد در برنامه ريزي راه اندازي ابزارفروشي خود، به صورت تخصصي به يك صنعت خاص تمركز كرده و ابزارهاي تخصصي آن را عرضه كنيد. يا آنكه ابزارهايي كه عمدتا در بسياري از موارد استفاده‌ مي‌شود، به فروش برسانيد.

چيدمان  اصولي ابزارها

طبق مطالعات انجام شده، براي 90 درصد مشتريان، سمت راست مغازه جذابيت بيشتري دارد. هنگام طراحي و راه اندازي فروشگاه ابزار خود، چيدمان آنها بايد به طور خاص انجام شود. بنابراين، بايد محصولات مهم تري در اين قسمت از فروشگاه قرار گيرد. قرار دادن بروشورها و تبليغات و توضيحات مربوط به هر محصول بر روي ديوار سمت راست مغازه، قدرت جذب مشتري را افزايش‌ مي‌دهد.

ليست محصولات

ضمن آنكه هنگام راه اندازي ابزارفروشي، ارائه هر محصول در برندهاي معتبر و شناخته شده، حق انتخاب را براي مشتريان شما ايجاد خواهد كرد كه نشان از اعتبار فروشگاه شما دارد.


ايجاد كابينت و قفسه‌هاي مناسب

جهت معرفي ابزار مي توانيد به اينجا دنبال كنيد

استفاده از قفسه بندي‌هاي مناسب و كابينت‌ها، موثرترين انتخاب براي صرفه جويي در فضا است. آيا تا به حال سعي كرده ايد از ميان صدها پيچ يا مهره ديگر، يك پيچ كوچك پيدا كنيد؟ زمان آن رسيده است كه همه اين ابزارهاي كوچك اما مؤثر را از هم جدا كنيم.

شما مي‌توانيد يك جعبه فلزي را انتخاب كنيد تا تمام پيچ‌هاي خود را در آن قرار دهيد و سپس آن را در كابينت قرار دهيد تا در فضا صرفه جويي كنيد و فروشگاه ابزار خود را منظم‌‌تر نگه داريد.

هنگام راه اندازي ابزارفروشي، جعبه‌ها را كه پر از پيچ يا مهره هستند، در قفسه و در هواي آزاد قرار دهيد. شما همچنين به يك كابينت براي ابزارهاي گران قيمت خود نياز خواهيد داشت. وقتي مي‌خواهيد مغازه‌تان را ببنديد، ابزارهاي گران‌قيمت را در كابينت يا مكاني قرار دهيد كه بتوان آن را قفل نمود.

ضمن آنكه ابزارهاي كوچكتر را‌ مي‌توانيد با كمك طبقات و قفسه‌هايي با عرض كمتر، بر روي ديوار بگذاريد تا كاملا در معرض ديد باشند.

همانطور كه‌ مي‌دانيد ابزارها‌ مي‌توانند سيمي يا بي سيم باشند. ابزارهاي شارژي ابزارهاي چند منظوره و كاربردي هستند كه به راحتي قابل حمل‌ مي‌باشند. اگر شارژ اين ابزارهايي كه با باتري كار‌ مي‌كنند تمام شود، بي كار‌ مي‌شوند. لازم است براي تست و راه اندازي اين ابزارها و يا كنترل سلامت ابزارهاي سلامت، ايستگاه شارژ مناسبي را در هنگام راه اندازي ابزارفروشي، تعبيه كنيد.

نتيجه گيري

توجه داشته باشيد كه استفاده از ميزان مناسب سرمايه در اين كار،‌ مي‌تواند بر سرعت موفقيت شما و تامين تنوع ابزارها متناسب با تقاضاي بازار كمك نمايد. براي اين كار‌ مي‌توانيد راهنمايي‌هاي لازم را از گودفورپي دريافت نماييد و همچنين ميزان سرمايه براي راه اندازي ابزار فروشي را تخمين بزنيد.

به سبب شناخت ابزار مي توانيد به گودفورپي  برويد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۴۴:۵۳ توسط:عرفان مرادي موضوع:

توصيه هاي مهم در تاسيس فروش ابزار

طراحي ابزار فروشي

هنگامي كه در حال طراحي يك مغازه ابزار فروشي هستيد، بايد از عناصري استفاده كنيد كه براي افراد جذاب است. سعي كنيد از رنگ‌هاي مناسب صنعت ابزار، براي تزئين مغازه خود استفاده كنيد. مانند تركيب رنگ‌هاي قرمز و سبز، قرمز و مشكي، نارنجي و خاكستري كه‌ مي‌تواند نمايش ابزارها را جذاب‌‌تر نمايد.

محصولات فروشگاه ابزار داراي دسته بندي‌هاي مختلفي هستند كه شامل ابزار برقي يا دستي در حوزه‌هاي مختلفي همچون نجاري، تاسيسات و ...‌ مي‌شود. تفكيك آنها باعث‌ مي‌شود مشتريان زودتر و راحت‌‌تر محصول را يافته و خريداري كنند.

تاثير ورودي ابزارفروشي در جذب مشتري

هنگام راه اندازي ابزارفروشي، مهم است كه به ورودي آن، توجه ويژه داشته باشيد. اين جايي است كه مشتري اولين گام‌هاي خود را بر مي‌دارد و يك ديد كلي از فروشگاه ابزار شما پيدا‌ مي‌كند. او متوجه‌ مي‌شود كه محصولات شما ارزان يا گران هستند، با كيفيت بوده يا از كالاهايي تقلبي را شامل‌ مي‌شود.


تهيه و خريد ابزار

شما مي‌توانيد در برنامه ريزي راه اندازي ابزارفروشي خود، به صورت تخصصي به يك صنعت خاص تمركز كرده و ابزارهاي تخصصي آن را عرضه كنيد. يا آنكه ابزارهايي كه عمدتا در بسياري از موارد استفاده‌ مي‌شود، به فروش برسانيد.

دكوراسيون اصولي ابزارها

طبق مطالعات انجام شده، براي 90 درصد مشتريان، سمت راست مغازه جذابيت بيشتري دارد. هنگام طراحي و راه اندازي فروشگاه ابزار خود، چيدمان آنها بايد به طور خاص انجام شود. بنابراين، بايد محصولات مهم تري در اين قسمت از فروشگاه قرار گيرد. قرار دادن بروشورها و تبليغات و توضيحات مربوط به هر محصول بر روي ديوار سمت راست مغازه، قدرت جذب مشتري را افزايش‌ مي‌دهد.

ليست محصولات

شما بايد در چيدمان خود، دسته بندي‌هاي مختلف را در نظر گرفته و آن‌ها را تفكيك كنيد. به عنوان مثال، در ليست كالاهاي ابزار فروشي خود، ابزار برقي، ابزار دستي، ابزار هوا و ابزار باغباني را جدا كنيد.


ايجاد كابينت و قفسه‌هاي مناسب

جهت شناخت ابزار مي توانيد به ابزار آلات صنعتي وارد شويد

استفاده از قفسه بندي‌هاي مناسب و كابينت‌ها، موثرترين انتخاب براي صرفه جويي در فضا است. آيا تا به حال سعي كرده ايد از ميان صدها پيچ يا مهره ديگر، يك پيچ كوچك پيدا كنيد؟ زمان آن رسيده است كه همه اين ابزارهاي كوچك اما مؤثر را از هم جدا كنيم.

شما مي‌توانيد يك جعبه فلزي را انتخاب كنيد تا تمام پيچ‌هاي خود را در آن قرار دهيد و سپس آن را در كابينت قرار دهيد تا در فضا صرفه جويي كنيد و فروشگاه ابزار خود را منظم‌‌تر نگه داريد.

هنگام راه اندازي ابزارفروشي، جعبه‌ها را كه پر از پيچ يا مهره هستند، در قفسه و در هواي آزاد قرار دهيد. شما همچنين به يك كابينت براي ابزارهاي گران قيمت خود نياز خواهيد داشت. وقتي مي‌خواهيد مغازه‌تان را ببنديد، ابزارهاي گران‌قيمت را در كابينت يا مكاني قرار دهيد كه بتوان آن را قفل نمود.

ضمن آنكه ابزارهاي كوچكتر را‌ مي‌توانيد با كمك طبقات و قفسه‌هايي با عرض كمتر، بر روي ديوار بگذاريد تا كاملا در معرض ديد باشند.

همانطور كه‌ مي‌دانيد ابزارها‌ مي‌توانند سيمي يا بي سيم باشند. ابزارهاي شارژي ابزارهاي چند منظوره و كاربردي هستند كه به راحتي قابل حمل‌ مي‌باشند. اگر شارژ اين ابزارهايي كه با باتري كار‌ مي‌كنند تمام شود، بي كار‌ مي‌شوند. لازم است براي تست و راه اندازي اين ابزارها و يا كنترل سلامت ابزارهاي سلامت، ايستگاه شارژ مناسبي را در هنگام راه اندازي ابزارفروشي، تعبيه كنيد.

نتيجه گيري

توجه داشته باشيد كه استفاده از ميزان مناسب سرمايه در اين كار،‌ مي‌تواند بر سرعت موفقيت شما و تامين تنوع ابزارها متناسب با تقاضاي بازار كمك نمايد. براي اين كار‌ مي‌توانيد راهنمايي‌هاي لازم را از گودفورپي دريافت نماييد و همچنين ميزان سرمايه براي راه اندازي ابزار فروشي را تخمين بزنيد.

براي فراگيري ابزار مي توانيد به گودفورپي  وارد شويد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۴:۰۲ توسط:عرفان مرادي موضوع: