سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه .

سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه

خريد اينترنتي ميخ پرچ آلومينيومي 16*5 سرپهن متحد پرچ از سايت پخش نيكو

خريد اينترنتي ميخ پرچ آلومينيومي 16*5 سرپهن متحد پرچ در فروشگاه good4p


آشنايي با ميخ پرچ

به استوانه ي ابزار شكل شبيه ميخ را ميخ پرچ مي گويند.كه براي اتصال هميشگي صفحات به يكديگر استفاده مي شود. قطر، طول و شكل سر ميخ پرچ كه بيشتر به نام  سر پهن شناخته مي شود؛ سه فاكتور مهمي است كه بايد قبل از خريد ميخ پرچ به آن توجه كنيد، تا در نتيجه اتصال محكمي ايجاد شود.

جهت معارفه ابزار مي توانيد به اينجا مراجعه كنيد

عمليات پرچ كاري درست برعكسه پيچ و مهره است و دائمي مي باشد و بايد از اتصال پرچ، زماني استفاده كنيم كه ديگر نيازي به جداسازي قطعات از يكديگر نباشد


براي فراگيري ابزار مي توانيد به خريد ميخ پرچ  برويد



برچسب: ميخ پرچ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۷:۵۱ توسط:عرفان مرادي موضوع:

فروش آنلاين گونيا نگهدارنده طاقچه ديواري در فروشگاه گودفورپي

خريد گونيا نگهدارنده طبقه ديواري  از سايت گودفورپي

معرفي گونيا كشويي


 امروزه براي دكوراسيون خانه از نصب طبقات چوبي و ام دي اف به ديوار استفاده مي كنند تا با قرار دادن وسايل تزييني و دكور باعث زيبايي فضا و دكوراسيون محيط خانه شوند. گونيا طبقه آهني يك نوع يراق بسيار كاربردي مي باشد كه با نصب آن به ديوار مي تواند انواع طبقات چوبي و MDF را نگهداري كند. اين مدل گونيا طبقه از آهن مقاوم و درجه يك ساخته شده است كه به وسيله ي آن مي توانيد طبقات ام دي اف و چوبي را به راحتي به ديوار نصب كنيد. گونيا نگهدارنده طبقه داراي 6 عدد سوراخ جاي پيچ مي باشد كه با استفاده از 3 پيچ ام دي اف و يا پيچ رولپلاك به ديوار وصل مي شود و با 3 پيچ ديگر صفحه ام دي اف بر روي آن قرار مي گيرد.گونيا نگهدارنده طبقه در سايزهاي متفاوت ساخته شده است كه بر اساس سايز گونيا و اندازه صفحه تحمل بار براي هر جفت بين 10 الي 20 كيلوگرم مي باشد.


جهت شناخت ابزار مي توانيد به گونيا مراجعه كنيد

روش خريد گونيا نگهدارنده



جنس گونيا كشويي آهن گالوانيزه ميباشد و منحني بكار رفته در آن، باعث استحكام هر چه بيشتر اين محصول ميشود. لذا اين نوع گونيا ميتواند سنگيني بيشتري را براي نگه داشتن طبقات تحمل كند. از طرفي قطعه كشويي نيز در آن تعبيه شده است كه ميتواند طول گونيا رو به اندازه دلخواه(حداكثر اندازه اين قطعه در تصوير نشان داده شده است) بزرگتر كند. در حال حاضر اين گونيا در دو سايز موجود ميباشد. سايز كوچك و سايز بزرگ كه ابعاد آن در داخل تصوير قابل مشاهده ميباشد


جهت يادگيري ابزار مي توانيد به گونيا فروشي  برويد



برچسب: گونيا ديواري،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۰:۴۶:۵۰ توسط:عرفان مرادي موضوع:

خريد آنلاين درب كولر آبي مدل آبسالي ابعاد 4500 از شركت گودفورپي

خريد در كولر آبي مدل آبسالي ابعاد 4500  در سايت پخش نيكو

معرفي در كولر آبي
 استفاده از كولر آبي در فصل گرما در مناطق گرمسيري بسيار افزايش مي يابد البته امروزه قطعات كولر آبي در كشور به وفور يافت ميشود. يكي از قطعات كولر آبي درب آن ميباشد. بالاخره بعد از مدتي استفاده، رنگ آن ميپرد،زنگ ميزند،ميپوسد و يا حتي ممكن است از حالت اصلي خارج شود و در جايگاه خود قرار نگيرد. با توجه به اينكه كولر آبي سايز هاي متفاوتي دارد، درب آن نيز چنين است. ابتدا بايد اندازه كولر آبي را تشخيص داد و سپس براي تهيه درب آن اقدام نمود. رنگ در كولر آبي معمولا سفيد است. درون آن جايگاهي براي پوشال تعبيه شده است و سوراخ هايي درون آن قرار دارد تا ميله هاي پوشال گير در آن قرار گيرد. جنس در كولر آبي معمولا از آهن است كه روي آن را رنگ ميكنند.

جهت آشنايي ابزار مي توانيد به كولر پوشالي وارد شويد

نحوه تهيه و خريد در كولر آبي
ابتدا مطمئن شويد درب كولر آبي با سايز آن مطابقت دارد سپس براي خريد آن ميتوان اقدام نمود. با توجه به توضيحاتي كه در بالا ذكر شد، ميتوان به راحتي اين محصول را تهيه نمود. البته خريداران محترم ميتوانند اين محصول را با قيمت مناسب و كيفيت مطلوب از فروشگاه گودفورپي تهيه بفرمايند.

براي توضيح ابزار مي توانيد به گودفورپي رجوع كنيد


برچسب: كولر،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۳۶:۲۴ توسط:عرفان مرادي موضوع: