سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه .

سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه

انتخاب ابزار به شكل غير حضوري

آيا مي توان از سايت خريد شيرآلات بهداشتي انجام داد؟

 

دراين روزگار افراد به خاطر مشغله هايي كه در زندگي هاي روزمره خود دارند علاقه دارند تا خريد هاي خود را اينترنتي انجام دهند. خريد هاي كه در حالي كه از فروشگاه معتبر باشد باعث ميشود در وقت و هزينه نقليه افراد صرفه جويي نمايد. يكي از مواردي كه شايد هنوز تهيه آن براي مردم عجيب باشد خريد شيرآلات بهداشتي به شكل كاملاً آنلاين مي باشد. تهيه شيرآلات بهداشتي يكي از مواردي است صورت آنلاين هم مي توانند انجام دهند .

اگر شما هم علاقه داريد به يكي ازبروز ترين سايتهايخريد ابزار آلات صنعتي سر بزنيد ميتوانيد به good4p.com مراجعه كنيد.

كاربرد هاي شيرآلات:

علاوه بر قطع و وصل جريان آب و تنظيم جريان و تركيب آب سرد و گرم با هم، كاربرد ديگر شيرآلات بهداشتي، از لحاظ زيبايي و نماي داخلي مي‌باشد كه امروزه به اولويت اول تبديل شده است و نكته بعدي صرفه‌جويي در مصرف آب مي‌باشد.
مشخصات فني شيرآلات به طور كلي:

به طور كلي شيرآلات از دو جنس آلياژهاي برنج يا سرب خشك ساخته مي‌شوند و تنها  روكش‌هاي آنهاست كه تفاوت‌هاي ظاهري در آنها ايجاد مي‌كند. از ميان اين دو جنس برنج بهتر از سرب خشك عمل مي‌كند. زيرا سرب پس از مدتي دچار خوردگي شده و علاوه بر آن از نظر بهداشتي نيز زيانهايي را در پي خواهد داشت، براي همين امر از استفاده شير اشپزخانه سرب اصلا توصيه نمي شود و صدمه زيادي به سلامتي انسان مي زند. به همين دليل اين نوع شيرآلات از نظر استاندارد مورد تاييد نيستند و غير بهداشتي محسوب مي‌شوند.
قوانين استاندارد درمورد همين امر كه بايد در يك شير استاندارد رعايت شود:

مطابق استاندارد ۶۶۷۹ و ۱۵۴۶ كليه قسمت‌هاي فلزي بكار رفته در ساخت شيرآلات بهداشتي (به استثناي دستگيره) از آلياژ برنج بايد باشند.

در هر صورت قطعات در تماس با آب نبايد از آلياژ برنجي با بيش از ۲/۵ درصد سرب باشند. انواع روكش‌هايي كه براي شيرآلات كاربرد بيشتري دارند عبارتند از: برنج، برنز، مس و استيل كه از ميان آنها اگر استيل استنلس اصل باشد، از ديگر اجناس بهتر است. چرا كه هم مقاومت بهتري در برابر پوسيدگي دارد و هم به خاطر ظاهرش كمتر لكه‌هاي آب را نشان مي‌دهد و از لحاظ زيبايي هم مناسب‌تر است.

ساير موار هم مثل برنز يا مس تنها آبكاري برنز و مس هستند و بيشتر جنبه تنوع بخشي دارند و شايد به خاطر رنگ زرد يا قرمزي كه دارند حس نوستالژيك به خريداران بدهد.

كليه مواد مورد مصرف در ساخت شيرآلات بهداشتي كه در تماس با آب هستند، بايد از جنسي انتخاب شوند كه در مقابل آب تا دماي ۹۰ درجه سانتيگراد و محيط استفاده مقاوم بوده و حين مصرف هيچگونه خوردگي نسبت به ساير قطعات مورد استفاده در شير نداشته باشند. همچنين نبايد سمي بوده و هيچگونه تغيير در كيفيت ظاهر و رنگ، بو و طعم آب آشاميدني مصرفي ايجاد كنند.

در ضمن نبايد منجر به رشد باكتري‌ها و به خطر انداختن سلامت انسان شوند.

سطوح خارجي آب كروم داده شده و پوشش نيكل كروم بايد مطابق الزامات استانداردهاي بندهاي ۲-۲ و ۶-۲ استاندارد شماره ۶۶۷۹ باشند. بعد از جنس فلز مورد استفاده در شيرآلات، آبكاري داراي اهميت فراوان است كه مي‌تواند در مقاومت شير تاثير بسزايي داشته باشد و هرچه كيفيت آبكاري بهتر باشد شيرآلات ديرتر فرسوده مي‌شوند.

مثلاً اگر شيرآلاتي داراي آبكاري ۲۵ ميكروني باشد و روكش آن هم استيل واقعي باشد، از نظر كيفي عمري بسيار طولاني خواهد داشت. حداقل ضخامت آبكاري براي نيكل ۱۰ ميكرون و كروم ۰/۳ ميكرون است. در مورد شيرهاي مخلوط آب گرم در سمت چپ و آب سرد در سمت راست قرار دارد.

انواع شيرآلات شامل شيرآلات ساده، كلاسيك، اهرمي، پدالي، چشمي (اتوماتيك) مي‌باشد كه در ادامه درباره هر كدام از اين شير ها توضيح داده مي شود، با ما همراه باشيد

براي آشنايي مي توانيد به قيمت شيرآلات بهداشتي رجوع كنيد


برچسب: خريد شيرآلات بهداشتي،قيمت شيرآلات بهداشتي،فروش شيرآلات بهداشتي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۰۸:۴۶ توسط:عرفان مرادي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :