سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه .

سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه

يادگيري معايب فروش كاندوم روش اينترنتي

توضيحي در مورد مزاياي خريد كاندوم به صورت آنلاين

منتوشاپ يك فروشگاه تمام حرفه اي براي خريد كاندوم است. در حقيقت با ورود كاندوم به ماركت ها شايد شما فكر كنيد چه لزومي دارد كه از يك فروشگاه اينترنتي خريد كنيم و يك هزينه پستي هم بدهيم ؟

اينجاست كه منتوشاپ با تحولي در فروش كاندوم  بصورت اينترنتي به كمك شما آمده كه اگر كاندوم مورد نياز خود را از فروشگاه ما بخريد علاوه بر اينكه نيازي به رفتن به ماركت و درگير حمل و نقل شهري شدن يا دردسرهاي خجالت در خريد را نداريد هزينه تمام شده كاندوم حتي با هزينه پستي بازهم به صرفه تر از داروخانه و مغازه هاست. علاوه بر اين ها كاندوم اضافه هم هديه مي گيريد و يك خريد شيرين را تجربه ميكنيد.

متاسفانه دليل اين موضوع هم بي انصافي داروخانه ها و ماركت ها در ارائه قيمت كاندوم است كه متاسفانه ديده شده تا 5 برابر هزينه اوليه كاندوم هم آنها روي محصولشان قيمت مي گذارند. بنابراين ما فقط با ارائه قيمت منصفانه و تنوع بالا و مشاوره تلفني براي انتخاب بهتر توانستيم سهم خوبي از بازار بدست بياوريم.

خريد واقعا آسان از فروشگاه منتوشاپ يكي ديگر از مزاياي خريد كاندوم اينترنتي از فروشگاه ماست. بنابراين يكبار كافي است قيمت ها را مقايسه كنيد تا مشتري هميشگي براي سفارش كاندم از ما شويد .

براي منتوشاپ به ما مراجعه كنيد .

در واقع condom در همه جاهاي دنيا در اينترنت فروش بهتري دارند . حتي سايتهاي بزرگي مثل آمازون هم اقدام به فروش اين محصولات مي كنند . براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد كاندوم ميتوانيد به صفحه كاندوم ويكي پديا مراجعه كنيد .

قديمي‌ترين اشاره به كاندوم مربوط هزار سال قبل از ميلاد مسيح است و اشاره به كاغذهايي ابريشمي دارند كه روغن اندود شده‌اند. در تصاوير به جا مانده از تمدن مصري‌ها هم نوعي از حفاظ در نوك آلت مردان مشاهده شده است. نقاشي‌هاي روي غارها نيز با حدس و گمان به استفاده از كاندوم اشاره دارد.

 خريد كاندوم

تاريخچه كاندم و خريد كاندوم و فروش كاندوم

تاريخچه كاندوم در اروپا قرن 16 بود مهشخصي آن را كشف كرد . حتي در غارهاي قديمي و مصر باستان هم كاغذهايي ديده شده يا از پوست حيوانات استفاده مي كردند .

بعدها در دوره رنسانس ساخت كاندوم از روده و مثانه حيوانات متداول شد اما اين كاندوم‌ها گران بودند و دسترسي به آن‌ها مشكل بود و در نتيجه اغلب هر كاندوم چندين بار استفاده مي‌شد.

فروش كاندوم

200 سال بعد چارلز گودير در سال ۱۸۴۴ فرايند ساخت كاندوم با لاستيك يا افزودن گوگرد و ساير مواد شيميايي به لاستيك را ابداع كرد و اعلام كرد كه اين فرايند آن را انعطاف پذيرتر مي‌كند، و باعث آغاز عصر كاملاً جديدي در پيش گيري از بارداري با ساخت كاندوم‌هاي لاستيكي شد.

خريد كاندوم در بهترين مركز فروش كاندوم


برچسب: خريد كاندوم، فروش كاندوم،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۴۰:۵۸ توسط:عرفان مرادي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :