سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه .

سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه

زندگي روزمره در تركيه و هر چيزي كه حتما بايد در زمينه اين موضوع داشته باشيد

در دنياي امروز انسانهاي زيادي در جهان با مهاجرت به شهرهاي ديگر ، ميخواهند براي آينده خود بيزينس و شرايط خوبي جور كنند. بسياري از اين اشخاص شهرهاي تركيه را براي سفر انتخاب ميكنند. خريد خانه در تركيه كه يكي ازهشت كشور ديدني دنياست خيلي فوق العاده است و پستي و بلندي هاي خاصي را در زمينه هاي متفاوت در پي دارد. يكي از مهمترين راه هاي درآمد كشور تركيه از طريق صنعت گردشگري مي باشد چنانچه در ذهنتان زندگي در تركيه مي باشد حتما در مورد اين شهر بيشتر اطلاعات كسب كنيد :

پايتخت تركيه آنكاراست. و شهرهاي مشهور و توريستي آن عبارتند از : استانبول (شهري زيبا و حيرت انگيز)، آنتاليا، بدروم، كوش آداسي و مارماريس كه هر كدام زيبايي و شگفتي بي نظيري را براي زندگي در تركيه و مهاجرت به اين كشور فراهم مي كند.اگر بخواهيد درمورد مذهب اين كشور بدانيد بايد گفت كه اكثرا اين مردم مذهبشان مسلمانيست و تا حدودي با آيين مذهبي ما مشابه است. طبق آخرين آماري كه موجود مي باشد و در 31 دسامبر 2013 ارزيابي شده است كشور تركيه داراي 74967864 نفر جمعيت آماري مي باشد.


براي زندگي در تركيه بايد بدانيد كه زبان مردم اين كشور تركي مي باشد كه امروزه به زبان (تركي تركي)  كه ريشه در تركي اوغوز دارد، معروف شده است اما به دليل مهاجرت پذيري اين كشور و اقامت در تركيه توسط مردم كشورهاي مختلف زبان هاي ارمني، كردي، عربي و يوناني نيز صحبت ميشود.واحد پول تركيه ، لير جديد ترك است كه معادل 6700 ريال ايران است. اگر درباره اقتصاد تركيه بخواهيد اطلاعات كسب كنيد بايد گفت كه به دنبال تاريخ اقتصاد اين كشور باشيد. در سالهاي اخير تركيه رشد بسيار چشمگيري در رشد اقتصادي خود بجا گذاشته است. اقتصاد اين كشور در اين سالهاي اخير قوي بوده و به سرعت در حال صعود مي باشد.

اگر ميخواهيد در آينده اي نه چندان دور زندگي در تركيه را براي خود برگزينيد بايد بگويم انتخاب مناسب و به جايي است، زيرا اين كشور با آب و هوايي مديترانه اي شما را جذب خودش ميكند.اطلاعات مهمي كه بايد براي زندگي در تركيه بدانيد از جمله اطلاعاتي است كه در زندگي روزمره خود به آن احتياج پيدا ميكنيد. براي جابجايي در اين كشور از خياباني به خياباني ديگر مانند ايران بايد از تاكسي استفاده كنيد كه باز هم همانند ايران تاكسي هاي تركيه هم با رنگ زرد به چشم ميخورند و همه تاكسي ها داراي تاكسي متر هستند اما نرخ تاكسي هاي تركيه در شب و روز قابل تغيير است.خريد ويلا در استانبول از جمله روش هايي است كه ميتوانيد به آن هم به چشم سرمايه گذاري و هم اخذ اقامت تركيه به آن نگاه كنيد.

زمان رسمي اين كشور با كشور خودمان نزديك به يك ساعت و نيم فاصله ساعتي دارد كه تركيه در مقابل به كشور خودمان يك ساعت و نيم  عقب تر است.در مقابل كشور خودمان كه شماره تماس ضروري نيروي انتظامي 110 است در كشور تركيه تلفن آتش نشاني هاي اين كشور 110 مي باشد، براي پليس كمكي عدد 155 اختصاص يافته است ، و براي خدمات پزشكي شماره تماس 112 را در حافظه خود بسپاريد.در استانبول تلفن همراه بسيار ارزان است و نرخ مكالمه آن به صورت چشمگيري با هزينه مكالمه كشور ما و ديگر كشورهاي متفاوت و ارزان است.


برچسب: خريد ويلا در استانبول، اخذ شهروندي و پاسپورت تركيه،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۲:۵۲ توسط:عرفان مرادي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :