سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه .

سرد مزاجي و گرم مزاجي در رابطه

رازهاي رسيدن به پوست شاداب و زيبا

پروتز لب و برجسته كردن لب

پروتز لب و برجسته كردن لب يكي از عمل هاي جراحي زيبايي شايع به شمار مي رود.
شايع ترين قسمت هايي كه تحت برجسته كردن قرار مي گيرد قسمت ورميلون لب، يعني قسمت مرزي بين حواشي لب ها و قسمت قرمز لب هاست. اين كار سبب مي شود تا قسمت خارجي لب ها بيشتر نمايان شود. گوشه هاي لب ها نيز مي تواند تحت پركردن قرارگيرد. گوشه هاي لب به مرور زمان و در اثر سن و نيروي جاذبه به سمت پايين جابه جا مي شوند كه با تزريق مي توان آنها را به حالت اوليه برگرداند. مي توان دو خط برجسته مابين سوراخ بيني و لب فوقاني را نيز كه به مرور زمان برجستگي خود را از دست مي دهند، مجددا با تزريق به حالت جوان برگرداند بنابراين تمامي قسمت هاي لب امكان برجسته سازي و برگرداندن به حالت جواني را دارند.
متخصصان زيبايي، لب هاي توپر همراه با كناره هاي برجسته و واضح را از معيارهاي زيبايي لب مي دانند.

روش تزريق اين مواد چگونه است؟
در صورت استفاده از هيالورونيك اسيد جهت برجسته سازي لب، پس از ضدعفوني كردن لب ها و اطراف آنها به صورت دقيق، با استفاده از سوزن هاي بسيار ظريف، اين مواد در زير مخاط و پوست و بالاي عضله لب تزريق مي گردد.

از نسوج مختلفي از خود بدن شخص نيز جهت پر كردن لب ها مي توان استفاده كرد، از جمله ساختارهاي تاندوني نظير بعضي از تاندون هاي اندام فوقاني و بعضي از ساختارهاي فاشيايي بدن.


روش جراحي ديگري نيز وجود دارد كه طي آن جراح، قسمت هاي كوچكي از پوست نزديك لب ها يا داخل دهان را برش داده، خارج كرده و آن را به حجم داخل لب ها اضافه مي كند، اما اين تكنيك به لب ها زياد حجم نمي دهد، بلكه بيشتر لب ها را مقداري به سمت بيرون برجسته مي كند.

پس از تزريق، بيمار بايد چه اقداماتي را انجام دهد؟
ورم لب پس از تزريق را مي توان با كمپرس سرد مثل كيسه يخ كاهش داد.

مي توان از كرم مرطوب كننده براي جلوگيري از خشكي لب بعد از تزريق استفاده كرد.

طي چند ساعت اول پس از عمل، بيمار بايد از استفاده از مواد آرايشي لب ها پرهيز كرده و حداقل به مدت 48 ساعت از انجام ورزش سنگين و قرار گرفتن در معرض نور شديد خورشيد خودداري كند.

اگر لب در قسمت محدودي بيش از حد برجسته شود، توسط پزشك جراح پلاستيك، آن قسمت ماساژ داده مي شود تا يكنواختي لازم در لب به دست آيد.}

در اين مقاله اشاره اي به عمل بيني شده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۸:۳۷ توسط:عرفان مرادي موضوع: